torsdag 24. februar 2011

Skal...skal ikke?








Som nevnt tidligere har jeg fått en posjon iver etter å blande inn litt retro i interiøret her hjemme. Det skal denne kommoden hjelpe meg med, men skal det skje i orginal drakt eller tør jeg å male den sort? Siden den ble med hjem fra Fretex for noen uker siden har jeg ikke kommet noe nærmere et svar på det spørsmålet. Nå hører jeg ut som en snobbete interiørdame som har et STOOORT luksusproblem!! :P Mens verdensproblemene raser der ute sitter jeg her i min lille fantasiboble. Sannheten er at i den store sammenheng i hverdagen er ikke interiør, dill og dall så viktig for meg som mange kan få inntrykk av gjennom bloggen. Men det er deilig å ha et fristed som dette for inspirasjon, utspring av sine kreative sider og som sprer så mye glede :)  


Snart helg igjen nå og jeg gleder meg som en unge. Den vil nok bli fyldt med litt kreative sysler og kanskje en fototur :)

GOD HELG TIL DEG!!!

Klem Marie




22 kommentarer:

  1. Jeg stemmer for å male den svart! :)

    SvarSlett
  2. Er så fine de kommodene der!
    Jeg hadde malt min hvit tror jeg, men hva som passer hos deg er ikke så lett og si;) Ser jo liksom ikke hele stuen din... Men sånn som den stod på bildet, med den pynten og den lyse bakgrunnen, så syns jeg faktisk den var kul som den var;))

    Blir spennende og se hva du gjør, bra blir det nok uansett ♥

    Ha en flott helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Å, så fin den er :)
    Hadde nok malt den selv, men skjønner at du er i tvil, for den var veldig fin i original drakt også...
    Lykke til med valget.
    Er jo egentlig et luksus-problem ;)
    Klem

    SvarSlett
  4. Vere som den er? Uff, likar ikkje å gi andre råd, fordi eg synes kvar enkelt må gjere det dei føler for! :)

    Lovely bilder!
    Ha ein fin fin fredag,
    og god helg!

    Klem!
    E

    SvarSlett
  5. IKKE males!! Denne er kul og retro som den er!! Jeg har en sjenk i samme farge..den skal forbli som den er!!
    Derimot skal jeg begynne å male en enda gamlere kommode imorgen, som jeg for maaange år siden malte oker & brun.. Kul da;men ikke nå...så nå blir den hvit...
    God natt!!
    Og lykke til med valget... blir spennende å se))
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei vennen. Ikke lett å si... kjempestilig slik, men helt sikkert kul i mintgrønn også;)
    Herlige bilder!
    Vært på tur med jobben jeg, og idag reiser vi til hytta på Strandafjellet = lite blogging.
    Ha en fin dag og en nydelig helg!

    Stor klem!

    SvarSlett
  7. Så stilig! Den er jo veldig fin som den er, og bambi og den gule duken gjorde seg godt;) Men jeg ser jo også for meg at den hadde vært rååååstilig i sort;) Valgets kval..
    Gleder meg til å se hva du ender opp med å gjøre med den;)

    Goood helg!!
    Klem

    SvarSlett
  8. Synes de er sjarmerende i orginalstand jeg da, men skjønner at sort frister, for den hadde nok blitt veeeldig stilig i sort.
    Blir litt ekstra glad når jeg ser sånne, de minner meg sånn om farmor.. for hun har mange av den typen der hjemme.

    Ha en herlig fredag.

    klem fra Camilla

    SvarSlett
  9. så tøff den var!! til syvende å sist hadde jeg nok malt den. Men kan jo være gøy å ha den i originalfargen en stund, for den er jo fin som den er....
    så god du er på å snekre da! digga benken, jeg klør etter å snekre litt selv. når garasjen er ryddet må jeg til med noe.
    god helg
    klem fra meg

    SvarSlett
  10. glemte å svare deg ang tavlen. den er kjøpt på ikea for mange år siden, men så at de hadde den enda! i tre...

    SvarSlett
  11. Veldig fin kommode!!
    Hvis den er fin i lakken, ville jeg beholdt den som den er. Mister mye av retropreget hvis den males. Men den skal jo passe inn hos deg!;)
    Blir spennende å se hva du gjør!
    Kult at du har tatt inn noen retro-element hos deg!!:D
    Fredagsklem

    SvarSlett
  12. IKKE MAL!

    Jeg har et skatoll og et skrivebord i maken stil, men begge er de malt og jeg river meg i håret pga det nesten daglig.

    SvarSlett
  13. Jeg ville også malt den svart :-D

    God helg - klem Siv

    SvarSlett
  14. Synes den er super kul som den er, og pynten du har på er jo bare kul.

    SvarSlett
  15. Dear Marie,
    I love your Kommode! Great photos!!!!!!
    Wish you a wonderful new week!
    Hugs,
    Yvonne

    SvarSlett
  16. Så fin blogg du har!

    Elsker disse kommodene, har en lignende selv i gangen. Synes absolutt du skal bevare den som den er :-)

    SvarSlett
  17. Kjempestilig!! Eg har nettopp malt ein lignande men mindre kommode kvit med svarte skuffer (Ser den på bloggen min). Blei veldig fornøyd med det!!
    Blir stilig uansett, men eg ville nok malt den :-)

    SvarSlett
  18. Jeg har samme problemet selv. Kjøpte et slikt skatoll i samme stil med tanke på å male den i en eller annen farge. Men så synes jeg egentlig den var fin som den var, så den ble stående sånn i over ett år mens jeg tekte på saken... Nå har vi flyttet, får se hva jeg gjør med den nå ;)

    SvarSlett
  19. Kjempe fint:-) kunne vært røft i sort, men fin som den er også:-)

    SvarSlett
  20. Hei vennen!! Tusen takk for gratulasjoner, vi gleder oss masse!!!

    Jeg stemmer for svart kommode.. stilig :)

    Håper alt går bra med deg?!

    Veldig enig med deg i det du skriver, bloggen er en måte å "flykte" litt fra hverdagen og få inspirasjon og kreativitet.

    Klem

    SvarSlett
  21. Har du sett på www.precious.no? Der fant jeg inspirasjon til min kommode!:)

    SvarSlett