fredag 4. februar 2011

Retrofredag


Overrasket meg selv her om dagen da jeg dro med meg hjem dette sennepsgule hekla stykket. Det hadde nok ikke skjedd for et halvår siden, hehe forandring fryder det. Skjer tydeligvis interiørrevolusjon i hodet mitt for tiden :p Retrostilen har alltid fasinert meg, men har til nå ikke helt turt å la den slippe til her hjemme. Og jammen fikk jeg ikke tak i en liten nusselig retro kommode på Fretex her om dagen også. Den gule skålen jeg har lånt med hjem for produktfotografering for Søstrene Grene, skled rett inn på duk og kommode.




Hmmmm, hvordan og hvor skal jeg få blandet inn dette retrotilskuddet i det øvrige interiøret og i MIN stil som jeg leter etter nå om dagen. Det får vel bare tiden vise. Jeg tror nok aldri jeg vil velge en ren retrostil, men på en eller annen naturlig måte har jeg lyst til å blande inn litt av det eller rett og slett innrede et av rommene i huset i retro. Vi får se, det blir nok uansett en dryyyg prosess. Gøy er det i alle fall og kunne få eksperimentere litt med rom og innredning. Kommoden blir nok malt sort, mens den sennepsgule heklebrikken får bli som den er. Har en liten plan om å sy en pute i samme farve. Ja planene er mange, men alt for liten tid :p


Retro blomst fra Stoff & Stil. Ny pute?


Håper du nyter fredagen din!
Det gjør jeg :)

Klem Marie


2 kommentarer:

  1. Jeg vet ikke helt om jeg noen ganger ender på retrostilen jeg - det var den stilen som var inne da jeg var lita, og jeg lurer på om jeg ikke fikk nok av den da... Men jeg syns det er stilig å se på hos andre :-) Blir spennende å se hvordan du ender opp tilslutt :-D

    Ha en fin lørdag - klem Siv

    SvarSlett
  2. Er så enig med deg at den stilen er så kul..men jeg får ikke helt allt til å passe inn..spennende å prøve seg frem..litt retor må man da ha..hehe..
    Du er så flink med fynd..dettte var jo skikkelig kult..
    Og du, det stoffet har jeg ..to puter ferdig sydde i..og jeg kan si at det er skikkelig kult..
    Har bare ikke funnet en plass for dem i dette hjemmet enda..men sikker på at du finner en løsning:)

    Lykke til..og fin lørdag til deg!

    klemmer

    SvarSlett