tirsdag 15. februar 2011

Hjemmesnekret benk


 


Jeg har virkelig fått smaken på hjemmesnekring nå om dagen, noe denne benken er et resultat av. Flere ideer surrer rundt i mitt hode, blant annet en tv-benk til gutterommet. Denne benken har jeg beiset med interiørbeis fra Jotun i farven "Drivved" og på hjul fra Biltema blir den lett å flytte på i gangen der den skal stå. Benken ble laget etter mål for at de tre kurvene som kommer fra Kremmerhuset skulle passe inn. Ble overrasket med disse nydelige oransje rosene da jeg kom hjem fra jobb i går kveld :)




Her i stuen nytes avslapping i sofaen med pc`n på fanget og tv`n i bakgrunnen. Mr. T tegner forslag til badet i tegneprogrammet AutoCAD. Gleder meg til å se resultat! Nå gleder jeg meg også til helgen for da flytter nemlig noen gamle garderobeskap med ståldører og lufteventiler inn. Såkalte "old locker". En makeover med blant annet lakk og maling må nok til før de tas i bruk :)





Nyt tirsdagskvelden dere!!

Klem
Marie




16 kommentarer:

  1. Så stilig - også med TineK lysestake med blomster til pynt, min favoritt:-))

    Hjerteklem - Linda:-)

    SvarSlett
  2. Tuller du!?? Jøss, så utrolig flink du er, vennen!! Litt fraværende om dagen jeg, men kommer sterkere tilbake... håper jeg;)
    Av og til har man bare ikke overskudd. Sender deg en mail etter hvert jeg.

    Klem og nattinatt!

    SvarSlett
  3. Så stilig! Kreativt og lekkert :o)
    Hilsen Ingebjørg

    SvarSlett
  4. Hei! Har ein slik benk på gang av gamle fjøler. Men må få rive ned fjølene av huset først :) (falleferdig, men fullt av snøv rundt) Eit gamalt metallskap står også ute, og venter på plass inne :) Artig at vi har same tankane! Uttrykka blir nok ulike likevel?

    Så heldig du var som fekk roser! Eg fekk 2 bukettar sist veke, så eg kan ikkje klage!

    God natt,
    og så ynskjer eg deg ein
    flott onsdag!

    Klem E

    SvarSlett
  5. Flinka..
    den ble KJEMPE FIN:) Blir spennende å se hva mer som surrer oppi hodet ditt;) hihi

    SvarSlett
  6. Wow, så FLOTT den ble!
    Har du laget den selv?? Helt utrolig...
    Og den drivvedbeisen er jo bare helt fantastisk!!!

    Flik er du;)

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Hei, for en kanonfin benk, og så mye fint det var her inne hos deg, her kommer jeg tilbake:).

    Klem Hilde

    SvarSlett
  8. Kjempeflott!!
    Den drivvedbeisen er bare kjempefin!
    Veldig fornøyd med den selv...
    Flink du er!
    klem

    SvarSlett
  9. åh, så kuuul!
    du er flink!

    klem beate

    SvarSlett
  10. Kjempe fin ble den!!! Har du snekkret selv??? Jeg har også mange ideer i hodet, så det blir nok litt snekkerarbeid på meg også;)!

    Ha en herlig dag!
    Klemmer!

    SvarSlett
  11. åå så flink du er da:)

    SvarSlett
  12. Utrolig kreativ du er. Er så fint med alt som er hjemmesnekkret. Og når man maler ting i drived så blir det så fint. Og så smart å lage ting etter noen kurver.
    Ønskr deg en god torsdag.

    SvarSlett
  13. Utrolig kul benk!! Så flink du er!!!
    Klem Annette

    SvarSlett
  14. Så stilig ein benk, den lagrar eg i bakhodet.

    Ha ein fin kveld..

    -Black Orchid-

    SvarSlett