mandag 7. februar 2011

Turkis babystrikk♥




Sjøgrønn/turkis er en herlig farve og ikke tilfeldig har lillegutt fått seg strikkajakke i denne farven. Den dobbeltkneppede jakken med hette er strikket etter mønster i Lanett baby hefte nr. 0914 og er mammas store favoritt :) Garnet som er brukt er Lanett Superwash, farvenr. 6501 (lys sjøgrønn).



Her har kvelden blant annet gått med til beising av hjemmesnekret benk til gangen. Jeg har endelig fått prøve den populære interiørbeisen fra Jotun i farven "drivved" og resulatet ser foreløpig knall bra ut. Er spent på å se det endelige resultatet når den er helt tørket.



Håper dere har hatt en fiiin mandag :)


Klem
Marie




14 kommentarer:

  1. Dear Marie..
    ohhhhhhh your darling is soooo sweet..the jacket is soooo nice.. this colour is my favorite..
    Kisses Susi

    SvarSlett
  2. Ja, det var litt av en hjerteknuser :)
    Gleder meg til å se benken.
    Har beisen på handle lista jeg også.. :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Lillemann matcher bloggen min ;) Nydeleg farge! Har ein del slike innslag her for tida. Og så fiiin jakke!

    God klem!
    e

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder Marie! For en skjønn gutt!! Vi har "Drivved" både på hytta og i garasjen- nydelig med to strøk!

    Camilla

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder av skjønn gutt!! Vi har "Drivved" både på hytta og i garasjen- kjempelekker med to strøk.

    Camilla

    SvarSlett
  6. For en herlig strikkejakke.. skulle ønske jeg kunne kunne strikke etter mønster :s

    Gleder meg til å se benken.. jeg/vi skal nemlig også snekre en selv, så kanskje jeg kan få litt ekstra insprisajon.. vi må nemlig rive av fliser, og legge nytt gulv før vi får satt i gang:) har du funnet noen flere eplekasser da?

    klem fra Camilla

    SvarSlett
  7. Ahhh, nyyydelig! Elsker både turkis og strikk, så denne var helt skjønn :)

    SvarSlett
  8. Nydelig jakke :-) Gleder meg til å se benken din :-D Hva om vi satser på å få til et treff etter påske en gang da?

    Ha ei fortsatt fin uke - klem Siv

    SvarSlett
  9. Åh skreiv jeg ikke kommentar i går?
    Kjempefin strikk!!!!! Nydelig gutt og fantastisk flotte bilder. Du er bare SÅÅÅ flink!
    Vært på håndball jeg og nå skal jeg redigere bilder resten av kvelden (egne og på oppdrag, tar tid ja!). Ha en fin kveld, fine du!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  10. Nyyydelig strikk!! og innlegget under med stolene er akkurat sånne jeg kunne tenke meg til den nye spisestuen (som jeg har store planer om å bygge selv - bordet altså..) Jeg søkte på Living, men fant bare krakken og barkrakken? Hvor ligger stolene!

    Tusen takk for superkoselig kommentar om huset, tror ikke du den stilen vil passe perfekt inn?? Nå er stilen litt for romantisk for min smak :D

    Klem

    SvarSlett
  11. Søte karen;))
    Jeg har også beiset drivved... Tøff!!
    Gleder meg til å se bilder av benken din..
    Klem;)

    SvarSlett
  12. Nydelig jakke og fantastisk flotte bilder!!!

    SvarSlett
  13. Skjønneste jakken med beste fargen!!:)
    Takk for koselige ord hos meg!!¨
    Du må ikke ha dårlig samvittighet for det med kommenteringen! Vet hvordan det er med tid og ikke tid og sånt...;)
    Jeg synes bare du har så fine innlegg, så derfor kommenterer jeg - ikke fordi jeg forventer noe tilbake! Selv om det selvsagt er veldig hyggelig med kommentarer;)
    Ha en fiiin onsdags kveld!
    Gleder meg til å se din `nye`stil!!:D

    Klemklem

    SvarSlett