torsdag 17. februar 2011

I ♥ pillows





Jeg har sagt det før og kommer til å si det gang på gang igjen...I LOVE PILLOWS!! Kan aldri få nok, eller? Ihvertfall er det en genial måte å fornye litt på interiøret!! Kontraster er fint! Sort mot hvitt har alltid vært en av mine favoritter. Denne broderte puten med sorte ornamenter fikk jeg nesten "gratis" på Kid Interiør, kostet bare 50`lappen på salg. Den passer perfekt sammen med den runde bestemorputen i sort velour og den stripete elgputen jeg har sydd selv :) Den strikka puten i off-white med treknapper fra Ikea er også en yndling :p






Til den lyse spisestua har jeg sydd noen puter i sort-hvitt med brede striper. Stoffet er kjøpt på Ikea...til 1/2 pris :p Det kommer nok flere kontraster her etterhvert også. Blant annet har jeg kjøpt en spennende gråmaling fra Pure & Original hos Chez Nous, ment for skapet i bakgrunnen på bildet over. Må bare få tid til å svinge malekosten først ;)




Brunt i interiøret er også fint. Og sammen med hvitt, sort, grått og naturelemnter syns jeg det sklir lett inn. Har også sydd denne puten i brunt/hvitt. Det mønstrete stoffet er fra Stoff og Stil




Ha en skjønn kveld!!

Klem Marie




8 kommentarer:

  1. Vakre bilder, vakkert interiør, du er så FLINK!
    Blir nok en stund til et slikt innlegg hos meg:/
    Sliten sliten sliten...
    God klem!

    SvarSlett
  2. Skjønne! Har sett meg ut ei rund på Kremmerhuset, og kanskje blir det to? Skulle hatt et eige lager for puter som ikkje er i bruk? :)

    Klem E

    SvarSlett
  3. Hei Marie
    Takk for koselig hilse, og du la deg til som følger :) Nydelige puter du har, og så heldig du var med den fra Kid… Likte også veldig godt den med striper og elghode? - fine kontraster og farger… Veldig flott hjemmesnekret benk og fint med bokstaver på bildene dine også :)

    Ønsker deg en flott fredag, og helg. Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Så lekkert!
    Elsker puter også!
    Må si den med mønster på var et fynd!!
    Absolut digger!!

    Og som alltid her inne fine bilder:)
    Svart hvitt ser veldig bra ut.
    :):)
    eldrid

    SvarSlett
  5. Åh, jag vet inte hur jag hittade hit till din fina blogg! Men jag är glad att jag fann den, massa fina bilder och inspiration!

    En favorit!

    Kram Anna

    SvarSlett
  6. Kjempefine puter!!!! Og flotte bilder fra hjemmet ditt :)

    Den benken under her var knallfin!!

    SvarSlett
  7. Hei:) Så utrulig fint det var hos deg:)
    Kommer tilbake:)

    Legger meg til som følger eg:)

    Ha ein fin dag:)

    SvarSlett