søndag 6. februar 2011

Tolix kopi



foto: Living


Om ikke så altfor lenge er to av disse tøffe stolene forhhåpentligvis på vei hjem til meg :) Det er Living som sender og jeg gleder meg stort til de kommer. Jeg
liker tolix stolene veldig godt, men da lommeboka ikke passer dem for øyeblikket er disse et veldig godt alternativ :) Og for alle trønderes glede er forøvrig Living i ferd med å etablere sitt første varehus her i Trondheim til høsten. Gjett om vi gleder oss!!! Me like

Ha en nydelig søndag!!

Klem
Marie


9 kommentarer:

  1. Dear Marie,
    what beautiful chairs you have! Love your home!
    It looks always so wonderful!
    Have a nice sunday,
    Yvonne

    SvarSlett
  2. aaah, slike ønsker jeg meg også!
    Sender de det til deg? Fra Oslo?
    Da er det kanskje håp for meg også...;)

    Ha en fin søndag! Klem.

    SvarSlett
  3. Veldig tøffe og fine :)
    Skjønner at du gleder deg til stolene kommer, og til nytt varehus åpner... Bruker det som er her flittig ;)
    Fin søndag videre til deg.
    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempefine er de!
    Jeg har og lagret disse bildene og tenkte jeg skulle legge ut tips om de;)) Syns de var kjempefine;)
    Så de i "Tid for hjem" og da trodde jeg først det var Tolix, men det var jo MANGE stoler og krakker, så jeg sa til gubben at jeg regnet med at det var en kopi... gikk inn på hjemmesiden og der stod det Living ja;)
    Tror det blir slike på oss etterhvert og ♥

    Ha en fin søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. SÅ fine! :) Heldige du! Eg har også bestillt to stolar, men får dei ikkje før i mars... Vil gjerne ha ting med EIN gang! :) Takk for fine ord inne hos meg! Har hatt nokre mindre gode dagar, og då hjelper det stort med smil frå bloggverda!

    Nyt søndagen!
    God klem frå Elin!

    SvarSlett
  6. Hei:)
    Skjønner godt du gleder deg.har faktisk tenkt å få tak i stolene fra Living jeg også,men bor så alt for langt unna en Living butikk.Hvor bestiller du stolene fra og koster det masse i frakt?vet du får 2 stoler til rundt 1000 lappen?
    En gelde at de åpner butikk i trondheim:)
    Ha en fin søndag.klem

    SvarSlett
  7. Aha........ kult... må innom living en tur skjønner jeg.....

    SvarSlett
  8. Kjempestilige stoler!ÅJAH;gleder meg til Living kommer til Trondheim!!
    Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  9. WOW, vennen, knallfine!!! Håper dere har hatt en fin helg, det har vi:):):)

    KLEM

    SvarSlett