onsdag 2. mars 2011

K.V.I.S.T





Det er tydelig at kvist og greiner til pynt i interiøret er en stor trend nå for tiden. Selv har jeg hentet inn noen kvister av hekken vår og synes de gjør seg bra innendørs også. Perfekt til dekor og som innslag av narurelementer i forskjellige vaser og krukker. Nå er det jo Fastelaven snart og da tenkte jeg å finne noen seljegreiner med kattlabber som skal pyntes med fjær. Mmmmm... gleder meg også til fastelavensboller på søndag :)






Veldig gøy med så mange koselige tilbakemeldinger på retrokommoden min i forrige innlegg:) Tusen takk kjære dere! Den står fortsatt umalt, hehe. Her er det lite blogging. Mange prosjekter her i heimen og omgangssjuka de siste dagene er mye av grunnen til det. Har jo så mye jeg vil dele her på bloggen fremover, men tiden strekker dessverre ikke til for så hyppige innlegg.  


Ha en mys kveld ;)

Goklem
Marie




12 kommentarer:

  1. VAKKERT som alltid, vennen! Lite blogging på deg også om dagen? Tiden flyr og jeg får ikke gjort noe av noe. Energien er fortsatt ikke tilbake og ute er det vått og grått. NÅ er jeg klar for VÅR og lyse dager. OG juni JA, klart jeg vil treffe deg om du er på Sunnmøre!!! Superkoselig!
    Håper alt er bra med deg og dine. VI skal på hytta igjen i helga, men dessverre meldt regn og storm... To arbeidsdager igjen...
    Klem klem klem

    SvarSlett
  2. Hei.

    Kvist til pynt er stilig og enkelt. Takk for at du minnet meg på at det er fastelaven. Da må jeg skaffe litt kvist selv. Skal feire bursdag i samme slengen og da er det koselig med litt natur.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Kvist er kjempelekkert og pynte med ♥
    Her er det kjøpt inn fastelavensris fra Sanitærforeningen;)) Er vel ikke like lekkert med disse fjærene på, men... hihi - de får stå til over helgen, så plukker vi fjærene av og setter kvistene tilbake til pynt;))

    Blir deilig med fastelavensboller og by the way ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Veldig koselig å pynte med kvister!
    Delikate og fine bilder!!:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Lekkert å pynte med kvister. Utroig flotte bilder og bli inspirert av.

    SvarSlett
  6. Nyydelige bilder med herlige detaljer :)
    Dette kan du!!

    SvarSlett
  7. mmm elsker!
    Det er så fint med kvister..får ikke nok av det:)
    Lekkert Marie!!

    klemmer

    SvarSlett
  8. Dear Marie, I love your style so much!
    I postet from your challenge today with my 3 Favorite Blogs!
    Have a wonderful weekend,
    Hugs,
    Yvonne

    SvarSlett
  9. dear marie,
    here you have a wonderful blog and your photos are very nice!
    have a great weekend
    margit - from austria♥

    SvarSlett
  10. Nyyyydelig bilder kjære deg!! Har ikke ordnet med verken fastelavens(kvister) eller boller. Men kanskje det blir en ordning på det i morgen :)

    Håper formen er bedre etter omgangssyken.

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett