fredag 25. mars 2011

F.R.I.D.A.Y





Her i heimen hersker en herlig fredagsfølelse akkurat nå. Er så innmari godt å tenke på at det er helg her jeg sitter og koser meg med rødvinsglasset etter taco til middag :) Og like fort som det ble helg igjen kommer ei ny uke enda kjappere. Så nå gjelder det å nyte helga så godt man kan. Her skal den brukes til kos og avslapping med familien og forhåpentligvis får jeg også litt tid til noen prosjektene mine som stadig står på vent her hjemme.




På vei hjem fra jobb i dag fikk jeg med meg en bukett nydelige pudderrosa roser. De står og stråler om kapp i zinkvasen på stuebordet. Men siden fotolyset forsvant før jeg rakk å knipse dem med Nikon kameraet deler jeg noen av de maaange bildene jeg tok av ranunklene fra to helger tilbake. Får jeg endelig blomster i hus må jeg nemlig forevige dem utallige ganger før de får lov til å visne bort. Et par av ranuklene har utrolig nok holdt seg helt til nå og står fortsatt fotogene i små søte vaser i vinduskarmen ;)




Ønsker dere alle en strålende helg!!
NYYYT!


Klem Marie


11 kommentarer:

  1. Nyyyydelige bilder av peonene!! Har skikkelig vårfølelse for tiden, spesielt når jeg ser sånne nydelige bilder. Elsker helg, og elsker denne tiden på året :)

    Håper alt er fint med dere :)

    Klem til en av mine absolutte favorittbloggere :)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder og for en vakker blog!! ,)
    Gøy å oppdagen nye^^
    Nyt fredagen, det er herlig med helg!!♥
    Klem Anki

    SvarSlett
  3. Vakkert, vakkert, vakkert Marie! Ranukler er så fine og du ta jo de skjønneste bildene.
    Ha en herlig helg. Her er de små akkurat puttet i seng og det er fredagsmys for en sliten mor og far. Fin Fredag vennen!
    Klem fra hanne Mette

    SvarSlett
  4. Haha, "men dette er vel ikke roser" tenkte jeg mens jeg leste...måtte bare lese litt til :) NYDELIGE bilder!!!

    Jeg har et benkeplate-spørsmål på min blogg, om du kan bidra med noe ;)

    God helg!
    Klem fra Stine

    SvarSlett
  5. Åååå, elsker de blomstene og digger sommerfuglputen ♥

    Innom for og ønske deg en happy helg;)
    Nyt den!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Glad jeg også har ranunkler i hus, når jeg ser disse nydelige på bildene dine :)
    Vil egentlig bare ønske deg en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  7. Fantastiske bilder vennen:) Koser meg hjemme hos ho mor med rødvin og strikk. Håper du får en fin helg:) Stor klem!

    SvarSlett
  8. Nyydelig!!♥
    Gleder meg til å se rosene også;)
    Goood helg!!
    Klem

    SvarSlett
  9. Flotte blomster til helgen, får så lyst på ranukler selv når jeg der dine. Får se hva jeg finne på :)

    SvarSlett
  10. God helg til deg også, Marie!
    Nyyydelige bilder!
    Anna

    SvarSlett