tirsdag 8. mars 2011

Vårlige fristelser



Kjole - HM. Kaffekopp, lykt og skål - Indiska.
 
Drømmer meg bort med disse vårlige herlighetene. Som så mange andre kan ikke våren komme fort nok akkurat nå. Merker at kulden har sluppet litt taket og ikke minst at vi har lyset lengre om dagen. DEILIG!! Om ikke lenge blomstrer også krokusen i husveggen :) Så hva med noen vårlige fornyelser mens vi venter på at våren banker på døren. Hos både HM og Indiska finnes mange fine nyheter.


foto: HM

Synes HM bare blir bedre og bedre med interiør kolleksjonene sine. Jeg liker
spesielt godt produktene i lin. Puter, sengetøy, brikker er noe som kommer i herlig vasket linkvalitet. Ikke umulig at noen av gobitene vil finne veien hitover ;)


foto: HM



foto: HM

Elsker denne fargerike og preppy looken. Er til å bli glad av! Rødt, hvitt og blått i alt fra trendy hårbånd til søte bukser. Shop til you drop :p


foto: HM



Nattaklem :)

Marie



6 kommentarer:

  1. Fiiine og inspirerende bilder du deler med oss Marie!!
    Kjenner at jeg er VELDIG klar for våren nå ja...!
    Håper vi får en lys, varm og fargerik vår - på alle måter!!;)
    Nattaklem til deg♥

    SvarSlett
  2. Så mye flott inspirasjon det var her!
    HM har virkelig mye flott!

    Nydelig blogg du har også, flotte bilder og kollager!! La meg til som følger jeg, sånn at jeg finner tilbake hit!:-)

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Ah..masse lekkert her ja!!
    Vi fikk inn lekre kjoler fra NoaNoa idag,
    "må ha bare må ha"!!
    Skal se etter deg neste gang jeg er innom Søstr.Grene ja;)
    fin dag til deg;-)
    klem

    SvarSlett
  4. Ja her var det mye fint til ønskelista!! Bare å komme seg på shopping, skjønner jeg... hihi ikke bare bare det når man bor på landet og jobber fulltid.
    Håper det er bra med deg, vennen. Jeg er litt bedre idag, men langt fra optimalt. Slitsomt... så mye jeg vil gjøre vet du.
    Snart helg nå:)
    God klem!

    SvarSlett
  5. Masse fint på HM ja. Tror nok jeg må ta en tur innom nettbutikken etter å ha vært innom her. :)
    Ønsker deg en strålende helg Marie.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  6. ohhh så mye fint!! våren er en herlig tid!!!

    Gooood helg

    Klem Tone

    SvarSlett