mandag 21. mars 2011

Veggpryd


 


En annen trend jeg har hengt meg på er dyrehoder på veggen. Da jeg ikke har hatt tilgang på et ekte gevir, som jeg aller helst kunne tenkt meg, får denne shiny karen fra Bohus henge på stuveggen enn så lenge :p Får i grunnen veldig assosiasjoner til vinter av han, så muligheten for at han blir byttet ut med noe mer vårlig etterhvert er til stede. Men får nok i så fall komme frem igjen til neste vinter ;)







Håper du har hatt en fin start på uken!

Klem
Marie


15 kommentarer:

  1. Hei Maria;)
    Så flott den var!
    Kjempefint med slike... ♥
    Lekker jakke du har kjøpt deg foressten;)

    KLem Line

    SvarSlett
  2. Fint reinsdyrhode du har skaffet deg:) Har et reinsdyrhode i tre som jeg lurer på om jeg skal spraylakkere....men så var det fargen da....vanskelig å bestemme seg:) Ha en fin fin uke!

    SvarSlett
  3. Kjempestilig! Og fine bilder, vennen.
    Fikk pakke i posten idag, skal hente den i morgen. SPENNENDE!
    Lært om hvordan bruke studioblitzene på fotoklubben i dag. Og fremover skal jeg ta hånd om dem, hihi, så blir vel rene fotostudioet her;) La ut et av bildene jeg tok i dag på www.photoswithlove.blogspot.com.

    Klem til deg!

    SvarSlett
  4. Den var fin:)
    Jeg har et rosa elgehode;)
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei.

    Den var stilig. Veldig poppis de der. Jeg fikk et par hvite i hurtigsvarpremie, men de er små. Er nok ment som knagger. Men fine er de.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  6. De er kjempefine de der!!!
    Ønsker meg en selv :)

    SvarSlett
  7. what beautiful reindeer, I love very much it !

    SvarSlett
  8. Hi hi hi - jeg må nesten le litt jeg nå av hvor forskjellige vi er :-D Her nekter jeg gemalen å henge gevir på veggen, enda det kommer nye hvert år - han har fått henge opp et inne i carporten ;-) Og så har jeg vært nødt til å gi meg på en utstoppa rev :-P

    Ha en fin dag - klem Siv

    SvarSlett
  9. Så flott den var:)elsker hjort og gevir.
    Og mitt tips til deg når det gjelder gevir er å oppsøke martnader.jeg fant mitt på rørosmartnan og det kostet meg bare 298.-kr.
    Ha en flott dag.
    Klem:)

    SvarSlett
  10. Hei Marie:)

    Så herlige bilder, her henger også geviret på veggen;)
    Dog et ekte, men synes egentlig det gjør seg best vinterstid,
    så mulig det får hvile nå i sommerhalvåret!

    Tusen takk for koselig hilsen(er) hos meg:):)

    KLEM

    SvarSlett
  11. Kjempefin!!!

    Er det lamper fra Hubsch, de hvite der??

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  12. Ååååååå søøøøøøøøøøøøøøøøte du! TUUUUUUUUUSEN TAKK for den kjempefine vårgaven!!! Ble bare sååååå glad - you made my day:):):) Sitter og spiser nøtter nå, skikkelig jammy!
    Vil sende deg noe tilbake, vennen, må bare få litt energi først.
    Vært på visning i dag, egentlig veldig lyst på huset, men ikke jeg som sitter på pengesekken hehe, sender link på mail.

    Ha en nydelig kveld!

    Klem klem klem

    SvarSlett
  13. Dear Marie,
    your reindeer looks great!!!! A very beautiful wall decoration!
    Big Hugs,
    Yvonne

    SvarSlett