fredag 11. mars 2011

FRIDAY IM IN LOVE



Tittei. Stikker hodet inn hit for å
ønske dere alle en fortryllende fredag og helg!!!
Her er fredagsfølelsen så absolutt
PÅ TOPP!!!!





På min forrige arbeidsplass spilte en kollega denne herlige sangen alltid på fredager.
Rundt kl.15.00 fyldte disse stofene det åpne kontorlandskapet og fredagsfølelsen
fikk bokstavelig talt blodet til å bruse :) Gode minner er gode å ha. I kveld har  jeg
spilt låta her hjemme og mimret litt :)

Håper du nyter den beste dagen i uka!

Klem
Marie




12 kommentarer:

  1. Hei Marie! Så herlege innlegg du har posta sidan sist! Herlege ting du viser! Eg held på å bestiller ting til soverom og gjesterom frå H&M. SÅ mykje lekkert!

    Ynskjer deg ei flott helg!
    Nyt fredagskvelden!

    God klem,
    Elin :)

    SvarSlett
  2. Det er jo fredagssangen over alle fredagssanger!
    Nyt kvelden Marie.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  3. Ja, fredag er absolutt en favorittdag!

    Klem

    SvarSlett
  4. Fredager er det beste dagen.. virkelig den beste dagen i uka (hvis jeg har frihelg selvsagt,som nå).
    God fredag,Marie, Og gog helg:)

    SvarSlett
  5. Så lur avslutning på fredagen, må jo bare gi god følelse den sangen der på fredags ettermiddagen:-)
    Helgeklem fra Linda:-)

    SvarSlett
  6. deilig låt!!

    god helg til deg

    klem beate

    SvarSlett
  7. Herlig ♥ Helg er TOPPERS;)
    Kos dere!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Sangen der har det med å sette en i en spesiell stemning ja :-)

    Riktig god helg til deg også, Marie - klem Siv

    SvarSlett
  9. Hei igjen :-) Jeg har hekla lua i garnet Inca Wool, og jeg brukte heklekrok 4,5. Det ser ikke ut til at det garnet finnes i de fargene du ville ha. Men det er bare å spørre, så får du nok hjelp til å finne noe annet som kan brukes. Bare gi meg beskjed om hva du lander på du :-)

    ha en fin dag - klem Siv

    SvarSlett
  10. God helg til deg òg!!
    Klem, Janni:)

    SvarSlett
  11. Herlig og inspirerende blogg du har!!
    Håper du hadde en flott fredag - nyt resten av helgen!
    klem Carina

    SvarSlett
  12. God morgen ;)
    Kjempefin blogg.
    jeg linker til den fine hjemmesnekra benken din med bilde og navnet ditt på bloggen min, håper det er ok?
    Klem Linn.

    SvarSlett