søndag 13. mars 2011

Lovely weekend





Her nytes helgen til det fulle. Søndag allerede...den går altfor fort! På fredag fikk jeg endelig kommet meg i blomsterbutikken igjen, så her blomstrer tulipaner og ranunkler side om side :) De skaper så deilig vårstemning!




På Søstrene Grene selger vi den deiligste te i løsvekt. Selv er jeg mere ei kaffekjerring, men en kopp te i ny og ne er ikke å forakte. Akkurat nå har jeg en skål med eplete stående fremme. For når den ikke drikkes må den herlige lukten nytes!! Har du en Søstrene Grene butikk i nærheten og er en tedame, anbefaler jeg på mitt sterkeste å ta turen innom. Super billig er det også!








Jeg var så heldig å finne dette gamle melkespannet hos Tante Isabell i Trondheim, en liten sjarmerende brukthandel smekkfull av skatter. Gleder meg til å fylle dette spannet med nydelige markblomster til sommeren :) Det er også nevneverdig at Wasabi peanøttene som er å få kjøpt hos Søstrene Grene har gjort meg fullstendig hekta ;) Hehe, de må prøves!!




Nyt helgen videre kjære bloggiser :)


Klem
Marie


15 kommentarer:

  1. De har mye fint og billig på søstrene Grene. Dessverre er det langt til nærmeste butikk herfra.
    Ha en fin søndag Marie.
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Har faktisk aldri vært på en søstrene greene butikk i mitt liv eg, Har VELDIG lyst:-)
    Så enig med deg i at helgen går altfor fort, men det betyr vel at vi koser oss skikkelig:-)
    Ha ein fin fin søndag
    klem:-)

    SvarSlett
  3. åh, for noen herlige bilder du viser marie!!
    disse oser det vår av!

    nyt dagen
    klem beate

    SvarSlett
  4. Fine helgebilder. Ja søstrene grene har så mye deilig te og så mange andre koselige billige ting. Og så dine blomster du har fått med deg til helgen.
    Ønsker deg en fortsatt god helg.

    SvarSlett
  5. Så herlig! Skikkelig vårstemning av bildene dine :-)) ... jeg er stadig imponert over alle som klarer å spise wasabi-nøtter - jeg er enda i sjokktilstand etter at Samboer lurte meg til å spise en munnfull i sommer.. he he :-)

    SvarSlett
  6. Så nydelige♥
    Jeg var også så heldig å finne rosa ranukler i går - siste pakken! De er jo bare deilige!!
    Og de rosa tulipanene også!
    Ha en fortsatt fin søndag!
    Klem♥

    SvarSlett
  7. Det er i sannhet mye god te der ja - har veldig sansen for lakristeen deres jeg :-) Ser ut til at jeg må prøve peanøtter neste gang jeg er innom - kanskje jeg blir hekta jeg også ;-)

    Litjtupp og jeg har benytta oss av det fine været i dag, og fått gått oss tur - GODT :-D

    Ha en fin søndag - klem Siv

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder og flotte ranukler.
    Ønsker deg en fortsatt god søndag :o)
    Hilsen Ingebjørg

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder og flotte ranukler. Herlig med litt vårblomster inne nå om dagen.
    Ønsker deg en fortsatt god søndag :o)
    Hilsen Ingebjørg

    SvarSlett
  10. Elsker ranuklene dine! Herlige bilder.
    Smetter alltid innom Søstrene grene når jeg er i København, men tror ikke det er noen butikk i nærheten av meg (Kristiansand).Kos deg med te og nøtter!
    Klem

    SvarSlett
  11. Favorittblomstene mine i leker vaser - det er sukkertøy for øyet det!!

    Søstrene Grene - langt unna meg det, men de har mye fint & ikke minst billig:-)Så er helga over igjen, de går nokså fort, men med planleggingsdag på fredag kjenner jeg at jeg er klar for jobb igjen. Herlig det også - glede seg til jobb.

    Finfin ukestart til deg. Klemifleng

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder, som alltid. Jeg kjøpte også rosa tulipaner i dag +++ tenkte at nå som jeg for en gangs skyld har skinnende rent kjøkken må jeg jo pynte med blomster.
    I dag har vi vært på Lekeland, lillegull storkoste seg!! Ikke helt klar for mandag ennå, men onsdag er det ålanleggingsdag i barnehagen og da skal vi kose oss hjemme. Hjelper på med en fridag ja.
    De nøttene må jeg prøve en gang. Håper virkelig å få til en Trondheimstur snart, du frister jo med så mye!!!

    Fin mandag til deg, snuppa.

    God klem!

    SvarSlett
  13. Og ikke nok med det, du har fått meg hekta på nøttene også ;-)

    SvarSlett
  14. Så vakre bilder:) Heldigvis har jeg Søstrene Grene like i nærheten så teen du anbefaler må prøves;) Fin kveld til deg!

    Klem fra Sweet Chili:)

    SvarSlett
  15. Herlige bilde som alltid, og så kult spann du hadde kjøpt deg...kan se for meg at det blir veldig fint..
    Ah får sånn vårfølelse nå:)

    Nyt vår sola:)

    klemmer

    SvarSlett