torsdag 17. mars 2011

Butterfly♥





Jeg har nevnt det tidligere og kommer nok til å gjøre det igjen. HM har rett og slett blitt utrolig god på HOME kolleksjonene sine!! Og jammen var det ikke noe som snek seg opp i handlekurven sist jeg avla et besøk på nettsiden deres :p Herlige putetrekk og stoffservietter i bomull og ren lin.


Pst! Denne sengen ser sjeldent så ryddig og flidd ut til vanlig ;) Alt for fotoanledningen ;)

Dyreprint er fortsatt hot på interiør fronten denne våren. Sommerfuglputen fra HM passer godt inn sammen med de andre sorte og hvite kontrastene på soverommet.



Spraylakkert lykt fra Bohus (opprinnelig i turkis)

Gleden over lysere dager og små vårtegn er for tiden stor! Det skal bli så godt med vår snart. Fuglekvitter, hestehov, bar astfalt, blomstrende frukttre, barnelatter som fyller nabolaget, småsko, den første blåveisen, lukten av nyklippet gress, premieren på grillsesongen. You know the feeling :)


Fin torsdagskveld til deg!!

Klem
Marie



9 kommentarer:

  1. Så utrolig lekkert!! Du har virkelig øye for detaljer vennen :) HM har visst fått HOME avdeling her i oslo, tror du jeg skal dit å hamstre når vi har fått huset eller?

    Klem

    SvarSlett
  2. Hm home imponerer stort... de sommerfuglputene er herlig. Har omtrent like sommerfugle rpå noen knotter, så puten er under vurdering her også.

    Skal si du har gjort en god jobb med å fikse sengen også:) Flinke.

    klem fra Camilla

    ps: Utrolig hva man kan gjøre med en sprayboks også;)

    SvarSlett
  3. Hei Marie! Eg har fortsatt full handlekorg hos H&M, og vart VELDIG freista til å fullføre denne handelen no... ;) VAKRE ting du har fått i hus! Og så skjønne bilder!

    Takk også for at du la igjen kommentar under innlegget om Japan. Eg merker at det er ikkje så mange som tek seg tid til det? Eg håper likevel at flest mogeleg støttar opp om saka.

    Ha ei vakker helg!
    Stor klem frå Elin

    SvarSlett
  4. lekkert!!! så fint med sommerfuglmotiv!!!

    klem beate

    SvarSlett
  5. Jøss, ser ut som du bor på hotell, eller kanskje heller i en interiørbutikk!:0) Herlig med lengre og lysere dager ja, her ble det full sortering av ting og tang i stua ikveld:0)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Dear Marie,
    I bought the same from H&M for my daughter´s room !
    big Hugs,
    Yvonne

    SvarSlett
  7. Kjempe fint!! Ahhh det er nåer eg ser slike bilder at eg berre klør etter å komme igang med husbyggingen:)

    Takk for herlig inspirasjon:)

    SvarSlett