fredag 12. november 2010

Vakkert interiør






Jeg har tidligere nevnt at jeg ble kontaktet av en dame som hadde lagt merke til bildene mine
og ville at jeg skulle fotografere for henne. Linda er innehaveren av den nye og stilfulle interiør- og klesbutikken Frk Wickstrøm på Heimdal i Trondheim. Her har hun fått in utrolig mye fint interiør og jeg har tatt en del bilder som viser noe av utvalget. Masse herlige puter, bokser, kurver, julepynt etc. Kjempe gøy med litt fotooppdrag for en hobbyfotograf!!




Jeg fikk også prøve meg på litt styling med interiørartiklene. Istedet for å bare fotografere en og en vare, blir bildene mye mere spennende om man setter sammen i litt miljø. Tenke litt farver og kombinasjoner.





Rød JUL...


med litt stjerner og blå toutch...



Metall krakken og den skjønne magnetrammen er en av mine favoritter. Jeg er veldig glad i Tolix krakkene, men denne kunne jeg likt like godt! Sjekk også ut de søte hjerte- og stjerne magnetene.





Konklusjon:
Du bør altså ta deg en tur innom Frk Wickstrøm en dag dersom du er i Trondheim :) Og du kan besøke butikkbloggen her.
Nå skal fredagen nyyytes med hjemmelaget pizza og kanskje en bloggrunde senere i kveld :) Ønsker dere alle en nydelig aften og en GOD HELG!!! Kos dere!!




Goklem

Marie


14 kommentarer:

  1. Ja det er ingen tvil om at du kan dine ting!
    Bildene dine er en fryd å se på.
    Så spennende at du får oppdrag da!!
    Ha en fin kveld.
    Store klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Så artig! Og du er jo skikkelig flink, så det er ikke rart folk vil bruke deg :-D

    God helg - klem Siv

    SvarSlett
  3. Hello Marie..
    wonderful picuteres.. and christmas is coming soon ;O))
    a very very wonderful weekend..
    Kisses Susi

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder og flotte ting hun har...skal stikke innom der neste ganger jeg er i Trondheim:)
    ha en koselig helg..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  5. Nyyydelige bilder av vakre ting! Skjønner godt at du får oppdrag!:) God helg! Klem Heidi

    SvarSlett
  6. Flotte bilder..så flink du er :)
    God helg :)

    SvarSlett
  7. super fine bilder.
    det røde pleddet falt jeg veldig for!

    SvarSlett
  8. Så vakre bilder!
    Og herlig interiør ♥ Så utrolig masse flott!
    Jeg skulle så veldig gjerne vært i butikken til Linda!
    Hvis jeg noen gang kommer meg til Trondheim er det to steder jeg SKAL og det er Frk Wickstrøm og CARMA ♥

    Skjønner veldig godt at hun valgte deg som fotograf, du tar de nydeligste bilder:))

    Ha en herlig kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Her var det myyyye lekkert=)!!! Og så flotte bilder*flinkisen*!!! Vi har også kosa oss med hjemmelaga pizza...Mmmmm!!

    Ha en super helg=)!
    Klemmer!

    SvarSlett
  10. For en nydelig blog du har!
    Legger meg til som følger jeg;)
    Flotte bilder!

    SvarSlett
  11. Love the checked cushions! They looks so perfect for the christmas time!!!!
    Kisses, Yvonne

    SvarSlett
  12. Heldige oss som får hjelp av flinke flinke Marie.
    Du tar nydelige bilder..
    Tuusen takk Marie..
    Gleder meg til neste uke når du skal ta mere fine bilder til meg......
    Flinka:0)
    Kos deg i kveld:0)
    Klæmmiz

    SvarSlett
  13. Så mange flotte ting. Og du tar bare utrolig vakre bilder. Skjønner at hun ville at du skulle ta bildene.

    SvarSlett
  14. Du e så flink på foto Marie! Elsker bildene dine...dem e captivating!
    Og du, Skjønne herlige du, takk så mye for awarden..Det varmet mitt hjerte og strekte mine smile bånd ekstra godt da jeg våknet og sjekket bloggen min i dag morres...tusen takk!

    Jeg tar den...må bare ta meg tid til å finne hvem jeg skal gi den videre til.., man kan vell ikke sende den i retur...*tihi*
    klemmer!!

    SvarSlett