fredag 19. november 2010

Lene + Walter = ♥



Foto: Lene Bjerre


Både danske Lene Bjerre og Walter & Co fører noen av mine julefavoritter i år. Jeg venter på at disse nydelige kransene skal ankomme i butikken.

Foto: Lene Bjerre


De populære zinkhusene fra Walter & Co er også godt likt her i huset og da mener jeg av meg selv så klart...husbonden bryr seg vel ikke om julepynting, hohoho :p Har til nå nøyd meg med noen rimeligere utgaver fra Kremmerhuset, men har lyst til å "investere" i et par fra Walter også :p

Foto: Walter & Co


Nyt helgen!!

Klem
Marie




11 kommentarer:

  1. Mmmm, lekkert!
    Kjempekoselige ting! Takk for søte kommentarer hos meg♥

    Nyt helgen du òg!

    Klemmer, Janni
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  2. Jepp, Lene og Walter er skjønne, både sammen og hver for seg:) Har en del zinkhus, men dessverre liten plass til nips. Stort sett bare vindusflater, som går helt ned i gulvet, smaaaaale vinduskarmer og ja i det hele tatt. Ønsker meg selvsagt nytt hus slik at vi (jeg) kan kjøpe masse nips og få plass til ALT!!!!

    Har du en fin kveld, snuppa! Jeg skulle sy, men undertråden sammerbeider (som vanlig) ikke. Ønsker meg ny symaskin ja! Janome DC 4030 var det den het:-)

    Kose deg!

    Klem

    SvarSlett
  3. LekkertSmekkert. Elsker det bildet fra W&CO. Det er så utrolig masse fint i butikkene nå, jeg tør ikke utsette meg for fristelsene. Har mer enn nok med å se i interiørblader og reklame som kommer i postkassa:-)

    God helg, søte Marie:-)

    SvarSlett
  4. Så mye lekkert!!!! Jeg begynner å bli litt begeistret for disse sinkhusen jeg også;)!

    Ha en super helg!!
    Klemmer!

    SvarSlett
  5. Dear Marie, I love the zinc houses from walther & Co.!
    Have a wonderful weeekend,
    Yvonne

    SvarSlett
  6. Hei du! Nå er sinkhusene fra Walter&co "in town"! Bare at det er i Rissa da... så stikk innom Himlingen neste helg du, kan gjerne holde av til deg ja! Mail bilder av str. til Heidi.bjerve@flink.no, eller send mål i høyde, og evt beskrivelse....
    Ha ei riktig god helg!!
    Klem;-))

    SvarSlett
  7. så mye fint!
    liker de zinkhusene ja!
    så spennende at du skal male igjen!
    høres ut som du har et kult prosjekt!
    håper du viser det frem når det engang blir klart:P
    klem m

    SvarSlett
  8. Hei snuppa! Blir adventstaken fin? Jeg skal vel ha mose og kongler på et zink brett, som i fjor, men kjøpte nye tall idag, på zink stjerner! Kjøpte lyse grå voksduk med stjerner på også. Og så et sjal med stjerner hihi. Kjøpte masse julegaver og fikk tatt masse fine bilder. I morgen skal jeg prøve litt hardere på julekortbilder. Nå er det natta!

    Klemmer

    SvarSlett
  9. Hej Marie,
    Tak for din skønne blog. Må jeg ikke bede dig kigge indenfor i vores nye webbutik på www.amtril.dk
    Vi har fået nogle super flotte træskåle og fade til anderledes opbevaring som passer perfekt som kontrast til det lyse sølv.
    Vi ses.
    Med venlig hilsen
    Trine Schøler-Eriksen
    www.amtril.dk

    SvarSlett
  10. I love your beautiful blog!


    Rachel

    SvarSlett
  11. Dear Marie, your posts are absolutely lovely! you have such a great taste for things and great photography!

    SvarSlett