mandag 15. november 2010

Favoritten...





...er og blir interiørmagasinet BoligPluss. Jeg finner alltid noe lekkert å hvile øynene på i hver
eneste utgave. Denne måneden får vi også se selveste Tine K`s julepyntede hjem. Jeg falt selfølgelig pladask ;)
En kopp kaffe + BoligPluss = KOS ;)




Denne skjønneste roseputen fra Indiska er selfølgelig selvskreven på ønskelisten min ;)
Tine K`s altoppslukende hjem er rett og slett utsøkt interiør og innredning i mine øyne!!!




Benytter også anledningen til å gratulere Lune Hjem som har blitt kåret til Årets nettbutikk
etter klart flest anbefalinger fra BoligPluss sine lesere.





En super ukestart ønskes dere!!!

Klem
Marie



9 kommentarer:

  1. wonderful pictures,Marie! so sad that I cannot understand your language and what you write. anyway, you have a wonderful blog! have a great week, Maria

    SvarSlett
  2. Bolig pluss er en av mine favoritter også. Blir alltid inspirert.
    Elsker forresten koppen din. Såååå fiiin!♥ Har lyseblå kopper som ligner vedlig, men uten gullkanten. Den var jo bare prikken over i'en.

    Ønsker deg en fin mandag. Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Hei! Har vært lite i bloggverden den siste uka.. Men nå har jeg vært inne og oppdatert meg litt, og som vanlig flotte bilder her hos deg!! Og Boligpluss abb. jeg også på; flott blad!
    Takk for Award, min første!! Koselig...
    Skal svare på den så snart jeg får tid..
    Er på Himlingen på lørdag, så da sees vi kanskje? ;-)Velkommen skal du være!
    Klem

    SvarSlett
  4. Helt enig i at boligpluss er et bra blad. Gleder meg til hver gang det kommer.

    SvarSlett
  5. Elsker også det bladet:D Nydelig! Ønsker deg en herlig kveld!

    SvarSlett
  6. Nyydelig!:)

    Klem, Janniche
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  7. Mitt yndlingsblad også:) Helt herlig!
    Så fint du har laget det til da. Flotte bilder og sammensetninger, som alltid. Skal du ikke søke jobb i Bolig Pluss da??? Hihi

    Håper mandagen din har vært fin!

    klem Marianne

    SvarSlett
  8. Førr en utruli herli blogg du har :)
    Hit vil æ gjerne komme igjen :)
    Så har nu lagt dæ i lista mi :D

    Ha ei go natt!

    klæm

    SvarSlett
  9. Kjære, snille Marie! Tusen takk for award! Eg har ikkje vore innom blogger siste veka, så dette hadde eg gått glipp av! Og takk for så nydelege ord hos meg i kveld! Eg storkosa meg med dei siste innlegga dine! Du er ein av mine favorittbloggar for tida, du inspirerer meg VELDIG! Elskar både interiørbilda dine, og naturbilda. Synes denne butikkdama er kjempeheldig som har fått deg til å fotografere for seg! Dette burde du gjere på fulltid! :)

    Eg har vore på ph lightroom kurs i kveld, og gleder meg slik til å lære meir om redigering! Vil også kaste meg på eit kurs i fotografering som skal gå i desember.

    Håper du kosar deg i novemberveka!
    God klem frå Elin
    (som skal prøve å få tatt utfordringa, for den har eg ikkje fått før!)

    SvarSlett