onsdag 3. november 2010

De siste høstdagene




Heeei alle sammen :) Nå føles det aaalt for lenge siden jeg har vært her i blogglandia. Uuuææææ...jeg vil ha mere tid til bloggen!! Samtidig er jeg også tvunget til å prioritere det som er litt viktigere akkurat nå. Ikke minst søvn, noe jeg har vært på underskudd med veldig lenge. Skal man være i seng til kl.23 om kveldene er det jammen ikke mye tid igjen til seg selv etter at alle andre plikter i.l.a dagen er i boks. Jeg kan jo finne på å sitte oppe til langt ut i de små natte timer, men nå må jeg skjerpe meg litt for en periode så det ikke går på helsa løs til slutt :p I kveld viser jeg noen bilder jeg tok i parken like ved der jeg og eldste gutten min bodde før. Nå bor lillesøster like ved og vi hadde en knall fin tur dit sammen tidligere i høst!!





Denne sjarmerende stolen stod ensom og forlatt utenfor søster sin leilighet. Det fristet veldig å ta han med hjem i varmen hos oss, da det ikke så ut som om han ventet på at noen andre skulle plukke han opp. Kunne jo blitt riktig fin etter en liten makeover ;)


Nå skal jeg hive meg på en liten bloggrunde hos dere søte bloggiser, før flinke meg hopper til køys. I morgen kaller mere jobbsøking og lesing, nå som pappsen er hjemme med lillegutt. Jeg lover å komme sterkere tilbake når det nærmer seg jul!!! Har så masse julestuff å blogge om og vettu ;)

Kos dere`a!!

Goklem
Marie



12 kommentarer:

  1. Oh Marie... I am very happy.. your picuteres soooooooo great ;O)) I love this so much..
    Kisses Susi

    SvarSlett
  2. "Hater" egentlig høsten, iallefall når den kommer brått og brutalt!).., men når man ser så vakre bilder som dette, så kan man ikke annet enn å elske høsten og dens vakre fargespekter!
    Ha en fin kveld & ta vare på deg selv! Nok søvn er viktig, særlig når man har små barn....
    klem

    SvarSlett
  3. Så herlige bilder ♥ Det er definitivt vakkert med høst:)
    Dagene skulle så gjerne hatt litt flere timer, er ikke nok med de som er... men det gjelder da og bruke de riktig, og du må først tenke på deg selv og behovet for søv, det er så viktig for og fungere i hverdagen - og hverdager har vi jo flest av:)

    Ha en god natt...

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Dear Marie, your photos are stunning! In Autumn you can take so beautiful pictures!
    The one with the chair is so great!
    Have a wonderful day,
    Yvonne

    SvarSlett
  5. Hei Marie,
    Du er så flink til å fange opp de vakreste foto motivene.
    Ønsker deg en god dag!
    Anna

    SvarSlett
  6. Elsker bildene dine!
    Det er noen helt fantastiske farger i dem!!
    Nyter å se og sense stemningen!
    Velkommen til giveaway hos meg!
    Store klem fra Sol

    SvarSlett
  7. Oi, så utrolig flotte bilder du tar.
    Ble helt trollbundet jeg :)

    SvarSlett
  8. Kjenner til greia om liten tid til bloggings. Men det er jo så kjekt å surfe rundt fra blogg til blogg, tida raser avgårde og man legger seg for seint....igjen... Nå burde jeg være i seng om 8 minutter, men jeg innser jo at det ikke skjer....

    Finte bilder, som alltid. Liker både bildene dine og hva du skriver - veldig godt.

    Klem og god natt♥

    SvarSlett
  9. Den stolen hadde jeg nok ikke klart å la stå alene tilbake!! Den var jo bare super!! Utifra bildene så jo fargen riktig så fin ut også!
    Høsten er en vakker tid! Jeg hadde et fargerikt høstinnlegg på tirsdag - kom gjerne innom å se;)

    Klemmer,
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  10. Så fine bilder, vennen! Har ikke vært i Tronheim siden jeg bodde der i 1997-1998!! Men har store planer om en tur snart.

    Ikke så veldig ivrig blogger om dagen selv, går vel litt i rykk og napp med oss alle. Har shoppet masse klær idag og er storfornøyd med det! I morgen skal jeg prøve meg på julekortbilder av gutta i mariusgensere, men frykter stygt vær. Har et foto oppdrag søndag, blir spennende.

    Fredagsklem!

    SvarSlett
  11. Hei vennen! Så nydelige og stemningsfulle bilder du viser frem.. :)

    Kjenner meg godt igjen i tidsfaktoren, man får ikke alltid tid til å gjøre det man har lyst til.

    Håper du får hentet deg inn igjen med søvn, så du snart kommer sterker tilbake :)

    Klem

    SvarSlett
  12. Tuuusen takk for fine ord=)!! En nydelig blogg du har og for en dyktig fotograf du er!!! Rett og slett fantastiske og inspirerende bilder!!! Jeg kommer tilbake, det er sikkert. Har lagt deg i listen min slik at jeg ikke går glipp av noe;)!

    Ha en flotters søndag!
    Klemmer!

    SvarSlett