tirsdag 23. november 2010

my friend♥









Min kjære venninne L. var så så utrolig snill her om dagen. Vi hadde avtalt at hun skulle
komme innom på en liten visit blant annet for å hente noen ferdig redigerte bilder jeg hadde knipset av hennes søte lille datter. Med seg hadde hun poser fulle av både bursdagsgave til eldste gutten, julegaver og to buketter nydelige tulipaner til meg. Kjære L. du er den beste og du skulle visst hvor mye denne gesten varmet om hjertet! Jeg setter så ubeskrivelig stor pris på å ha ei så god venninne som deg. Ikke bare for blomstene, men fordi du er ei så god og snill glajente, omtenksom, humørfylt, positiv,...ja rett og slett fordi du er deg selv!





Et lite innleg dedikert til en god venn i en ellers så travel hverdag :)


Kos dere med resten av kvelden kjære bloggvenninner og besøkende!  Tusen takk for alle søte ord alle dere der ute legger igjen inne hos meg. Og ikke minst hjertelig velkommen til alle mine nye følgere. Det er jo overveldende at tallet har bikket 100. Blir ydmyk jeg av at så mange liker bloggen min, men veldig koslig er det!!!





13 kommentarer:

  1. Hei gode du! Trur du har eit stort hjerte, og at du tek vare på alle rundt deg! Eg er sikker på at du fortente tulipanane, og så er det så flott å høyre om vener som tek vare på kvarandre!

    Tusen takk for dei vakre orda du strør inne i Draumeverda mi!

    Nydelege bilder!

    God klem!
    E

    SvarSlett
  2. Så koselig innlegg ♥ Er så godt med gode venner!

    Ha en herlig morgendag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Jeg elsker tulipaner!!
    Så koselig med uventede presanger da! Det er jo de som er de beste;)
    Takk for nok en gang herlige bilder ♥

    Klem ,Janniche
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  4. Marie, kjære deg du fortjente hver eneste tulipan! Helt utrolig hva du får ut av slike buketter. Nydelige bilder! Bildene av snuppa ble også kjempefine, de er blitt til julekort og kalendere :)
    Ha en fortsatt fin dag vænnen min. Gleder oss til at dere kommer på bursdag i helga!

    Klæm Linda

    SvarSlett
  5. Gode venner skal man ta vare på;-)
    De er gode å ha!!
    Ha en fin dag!
    klem;-)

    SvarSlett
  6. Finnes et ordtak "you attract who you are".så utifra det tror jeg du ville gjort det samme for en god veninne..eller rettere sagt at du også gjør sånne ting:)
    Vakker post og sist men ikke minst en god måte å minne hverandre på at venner er helt fantastisk og ha, og det er ekstra gøy å gjøre stas på dem:)

    **klemmer**:)

    SvarSlett
  7. VAKRE bilder, vennen. Det er så koselig med slike venninner som viser å sette pris på deg. Små ting, små gleder. Viktig å vise at man bryr seg. Og snille du fortjener mye blomster! Hadde jeg bodd nærmere skulle du fått masse av meg. Litt vanskelig gjennom bloggen, men du skal vite at jeg setter stor pris på deg.

    Jeg vant portrettkonkurransen i fotoklubben:-) Så stolt!

    Ha en fin ettermiddag/kveld.

    Har du hørt fra A ?

    Klem

    SvarSlett
  8. koselig innlegg med vakre bilder og tekst :)

    SvarSlett
  9. Det er herlig med gode venner! De gror ikke på trær:-) Fine bilder<3

    SvarSlett
  10. Åhoo, dette var virkelig en flott og inspirerende blogg :-)) Her blir jeg nok å komme flere ganger!
    God helg ønskes deg og dine :-)

    SvarSlett
  11. Hei Marie!
    Måtte titte innom bloggen din mens jeg fortsatt husket adressen, og jeg ble bare sittende og kose meg med de fantastiske bildene du tar. Så mye fint lys og herlige detaljer. Dette er virkelig en "feel good" blogg som jeg kommer til å titte innom for å se på vakre ting og hente inspirasjon. Fine bilder du knipser av guttene dine også :-*

    KLEM Sunniva

    SvarSlett
  12. så koselig av vennen din!
    godt med slike gode venner!

    nydelige bilder - som alltid

    nyt kvelden

    klem beate

    SvarSlett
  13. For et koselig innlegg og en hyggelig venninne. Blomster er alltid fint å få synes jeg. Nydelige bilder som alltid her hos deg ❤

    SvarSlett