mandag 8. november 2010

Happy Birthday too u...




I helga feiret vi eldste gutten sin bursdag. Så stor han har blitt, det er nesten ikke til å tro. Husker jo den dagen han blei født som om den var i går. Og det gjør meg varm om hjertet. Varm om hjertet å få føle denne morskjærligheten som ingen ende tar :) Føler meg så utrolig heldig som får være mamman din kjære vennen min. Vi er veldig glad i deg Adam gutten!



Så da var det min tur til å snekre sammen noen vimpel rekker til bursdagsbarnet mitt. Har jo svømt i inspirasjon til slike sjarmerende vimpler hos dere andre bloggdamer i ei god stund nå. Og jeg nølte ikke med å hive meg på denne vimpel trenden når sjansen bød seg for meg også. Mon tro det blir noen vimpel rekker til jul også :p Storebror likte ihvertfall godt at mamma hadde pyntet så fint for han.





Fortsatt gøy å båse ut lysene på bursdagskaka :)



I kveld håper jeg på et lite avbrekk med en liten shoppingtur på Ikea.
Kubbelys til adventskalender, kremmerhus og puter står blant annet på handlelista.
Så da var det bare å vente på at husbonden vender nesen hjemover.

Ha en skjønn mandagskveld!
Her er det fortsatt eventyrlig julestemning ute...


Klem
Marie






14 kommentarer:

  1. Happy Birthday!!!! Very nice partydecortion in such a lovely blue!!!!!!!
    Have a wonderful evening,
    Yvonne

    SvarSlett
  2. Så delikat med hvitt og lyseblått,helt lekkert!
    Gratulerer med den store gutten,kjekk kar!!

    SvarSlett
  3. Nydelig pynting til en vakker gutt. Her er det 7-års dag i begynnelsen av desmber, så mulig jeg henter inspirasjon fra deg. Masse fint & virkelig min stil denne pytinga. Jeg må vel også skaffe meg vimpler også, det er kjempefint!

    Ha en fin tur på Ikea:-) Klem Lisa

    SvarSlett
  4. Ååå, så NYDELIGE BILDER!!!
    Virkelig vakkert :)
    Kunne godt å ha vært i den bursdagen, kjenner jeg :)

    klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen til Adam, nydelig muffins!:o)

    SvarSlett
  6. så koselig pynta bord..og for en skjønn adam!

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder & nydelig blogg!
    La meg til som følger jeg!
    Ha en god mandagskveld.
    Klem Christina

    SvarSlett
  8. Gratulerer med dagen til eldstegutten :-) Så nydelig bord du har pynta til selskapet :-D

    Ha en fortryllende kveld og klem fra Siv

    SvarSlett
  9. Så utrolig fint du lagde det til for gutten din!! I love it!!

    SvarSlett
  10. Åh så fint du har laget til!!! Tenkte å lage slike muffins jeg også til bursdagen til lillegull, kjøpte inn snøkrystaller og greier.. men ble ikke noe av. Annen dag kanskje!?
    Har vært på fotoklubben idag og lært om langtidseksponering. Mmm den blå timen... funker spesielt bra når man tar av en by feks -bra jobba, vennen! Fine ble bildene dine! Jeg må ut en kveld og prøve.
    Apropo søknader så har jeg også stor erfaring og har tilogmed blitt hyret til slike jobber, så bare å spørre om du lurer på noe. Mulig du er erfaren selv da;)

    Klem klem og nattinatt

    SvarSlett
  11. Gratulerer så masse med eldstemann:))
    Og for et lekkert dekket bord, herlige farger ♥
    Vakker gutt!

    Klem Line

    SvarSlett
  12. Oj, så lekker lekkert!! Kan liksom ikke si noe annet, for det er jo DET det er; LEKKERT!!!
    Skjønn gutt!
    Håper dere hadde en finfin dag!!

    Klemmer,
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  13. Heia. Ja, i dag har det vært vakkert ute!
    Men kaldt da, -så her har vi fyrt i peisen, -me love
    Minnepinnen din ligger i kassen, så bare hent den når du vil.
    Er ikke jeg der kan du bare si i fra til Far at du skal ha den :)
    Klem

    SvarSlett
  14. Gratulerer med overstått! :-))
    Jeg har desverre ingen erfaringer med å endre skriften. Men hør med guttemamma.com - Hun har endret tekst!

    ha en fin dag!
    kleM J

    SvarSlett