onsdag 1. desember 2010

Hvit JUL med Søstrene Grene





For snart et år siden åpnet den første Søstrene Grene butikken her i
Trondheim og den ble tatt i mot med storm. Vi trøndere ser ut til å like dette fantastiske konseptet som spiller både på god pris og et variert og godt utvalg
av blant annet interiør- og hobbyartikler, leker, godis og te. Akkurat nå bugner butikken med julepynt for en hver smak. Om du liker hvit jul, rød jul, fargerik jul...




For litt siden tok jeg noen bilder for å vise litt av julevarene hos Søstrene Grene.
Herlige May Britt som driver butikken ønsket seg noen bilder for bloggen Englefryd som hun skriver. To fulle handlekurver med julestash ble med meg hjem hvor jeg hadde fotoshoot på stua...hihi. Kjempe gøy!!








Her hjemme sniker julen seg inn litt for hver dag ;) Julekrans og lys er på plass ved inngangsdøra og pepperkakedeig og gløgg står i skapet og venter til juleverksted på søndag. Adventskalenderen henger på veggen, men mor er som alltid litt på etterskudd og har ikke fått pakket inn og hengt opp alle gavene enda. Men det blir det blir i løpet av kvelden.








Ha en fiiin adventskveld!!!




11 kommentarer:

  1. Hei vennen. Som alltid nyyyyydelig bilder, kjempefine. Så artig å få mulighet til å låne stæsh og ta bilder i heimen. Det er jo så utrolig artig.

    Har du meldt deg på giveaway hos meg, trekkes i morgenkveld. KLem & kos

    SvarSlett
  2. Oh Marie...
    this picutures are sooooooooooooooooooooooooooooo beutiful... and in bavaria is winter... 25 cm snow.. I am very happy ;o))))
    Kisses Susi

    SvarSlett
  3. Mye fint på søstrene grene. tenker hun ble fornøyd med bildene. De var knallflotte. fint satt sammen.
    Og veldig fine adventsbilder under her:) tenker det er et koselig julehjem!
    klem Kristina

    SvarSlett
  4. NYDELIGE bilder av masse fine ting!!! :) Har lyst på Søstrene Grene, MÅ snart til Trondheim ja.
    Kalenderen ble ikke ferdig i dag og jeg aner ikke hvor jeg skal henge den. Skal sy en ordentlig en til neste år, så kan vi vokne ha disse posene.
    Sitter og syr luer jeg nå. Skal prøve meg på en slik pute også snart, så skriker vel etter hjelp;)?
    Er syk, så blir hjemme i morgen også. Spøker litt med julebordet fredag..

    Klem fra Skodje!

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder ♥ Utrolig hvor flott man KAN gjøre det... :) Skulle gjerne vært en tur på Søstrene her i byen og:)

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Skulle ønske SG ville komme til Bergen og :)
    God natt :) Hilsen Grete

    SvarSlett
  7. Jeg elsker Søstrene Grene og er så lei meg for at jeg har flyttet så langt unna alle de fine kjedebutikkene som SG, Indiska, Ikea og Home & Cottage. Men da blir det jo desto større stas de gangene jeg kommer meg hjemover og kan shoppe litt, og nå gleder jeg meg desto mer :D

    SvarSlett
  8. SÅ mye fint da! Har ikke tenkt på at Søstrene Grene kan ha så mye greit!

    Kitty

    SvarSlett
  9. Kanskje man bør ta seg en tur på Søstrene Grene før jul :-) Så ut til å være masse fint. Her er heller ikke alle kalendergavene på plass, så alt er som det pleier å være ;-) Gløgg er så godt - har allerede tømt ei stor flaske jeg :-D

    Ha en fin kveld og klem fra Siv

    SvarSlett
  10. Tusen takk for hyggelige ord Marie. Kjempe flott innlegg.
    Nå har vi fått forandret masse i butikken denne uken, så du må ta deg en tur innom når du har tid.
    Kos deg med guttene dine og kvelden:-)
    Her nytes den med fyr på peisen og masse stearinlys.

    Klem fra May Britt

    SvarSlett
  11. Så nydelige bilder du har tatt vennen!! Du får alt til å se så delikat ut :)

    Jeg ELSKER søstrene grene, kommer meg aldri ut derfra uten at noe blir med hjem! Heldigvis har jeg mange søstrene grene butikker rundt meg.. hihi

    Klem

    SvarSlett