tirsdag 14. desember 2010






Her gjøres en liten innsats for julebaksten i kveld. Har funnet frem noen
danske oppskrifter jeg har tatt vare på fra et gammelt Bo Bedre magasin,
og det ser veldig lovende ut...mmmm, hihi.
Nå gleder jeg meg til å pynte juletreet med disse nydelige julekulene fra
Miss Etoile. De er rett og slett som tatt ut fra et juleeventyr! Til helgen
drar vi ut i skogen for å hogge juletreet selv. Er veldig heldige å få tilgangen gjennom noen bekjente...så ingen tjuvhogging her nei :p





Gonattaklem
Marie


2 kommentarer:

  1. åh, så lekre julekuler!!
    vi skal også ut og fange juletre. første gang vi hogger selv... det blir kooos!

    nyt dagen
    klem beate

    SvarSlett
  2. Nydelige julekuler! Ser for meg at treet ditt blir knallfint! Gleder meg til juletrepynting jeg også. Høres kjempe koselig ut å hugge det selv. Så heldige er vi ikke, men Plantasjen duger det også...
    Ha en fin onsdag. Klem fra meg

    SvarSlett