søndag 12. desember 2010

3.advent





Da var vi allerede kommet til tredje søndag i advent. Som dagene flyr
i føtjulstiden! Helgen har gått med til maling av gangen som vi har
planlagt å få ferdig før jul. Og enda står en del penselstrøk igjen. I kveld
er det julebakst som gjelder.



Her er det fortsatt eventyrlig julestemning med masse nysnø!
Og det ser enda lovende ut for en skikkelig hvit jul i år. Herlig!




Håper dere alle har hatt en strålende helg! Har igjen lyst å si tusen takk for alle koselige ord dere legger igjen her inne hos meg. Jeg setter utrolig stor pris på hver av dem!!!





Klem Marie




13 kommentarer:

  1. Hi Marie,
    so beautiful and enchanting photos!!!!!!
    Have a wonderful new week,
    Yvonne

    SvarSlett
  2. Ahhhh smelt ♥ Jeg bare eeeelsker bildene dine!
    Vakre og delikate!
    Og den alve-skålen er noe av det nydeligste jeg vet, ønsker meg hele serien:))

    Ha en fiiin, ny helg!

    Klem line

    SvarSlett
  3. Så vacker en blogg du har. Dina bilder är helt underbara och så inspirerande.
    Glad att jag hittade hit:)

    Trevlig kväll!
    Annika
    http://precioussister.blogspot.com

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder, vennen, og herlig med nysnø! Her har det regnet, men begynte å snø litt igjen nå i kveld. Håper på ordentlig vinter vær i morgen tidlig!
    Sendte deg akkurat en mail:-)

    Nå er det natta her. Litt rar helg, egentlig.

    Klem!

    SvarSlett
  5. Hei kjære Marie! Takk for all nydeleg omtanke inne hos meg! Vakre barna dine! Og så herlege bilder du hadde i dag! Eg trur her også blir snøv først, og så veldig kaldt mot jul. Det er jammen lenge sidan sist vi hadde slik vinter før nyttår? Håper berre regnet held seg unna!

    Nyt den nye veka!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  6. For noen nyyyydelige bilder


    Ønsker deg en fin uke

    Lotte

    SvarSlett
  7. Hei, så fin blogg du har, her vil jeg komme inn å lese mere. Masse flotte bilder og inspirasjon. Jeg legger meg til som følger jeg;) ha en fin førjulsuke. Hilsen Wilhelmines blogg.

    SvarSlett
  8. Så herlig du e Marie! Takk for dine alltid så gode ord på min blogg!

    Du, jeg får sånn julestemmning av å titte innom her...ah, drømmer meg helt bort. Visst er det vakkert når snøen ligger på trærne og det er melis korn i luften.det er så vakkert, og sååå jul!!

    Kan jeg spørre om du bruker photoshop når du redigerer bilder, eller har du et annet bra redigeringsprogram?..er vell ikke den første som spørr om det. Men jeg merker om jeg skal lage kolasjer tar det så sinsykt med tid på det jeg har.

    Anyhow! Du er skikkelig talentfull fotograf, digger bildene dine som jeg sikkert har sagt 1000 ganger før.

    takk at du peker på lykken i livet;)

    ****klemmer***

    SvarSlett
  9. Så fint du ble fornøyd med dine Walter hus;-)
    Fikk inn nye idag.. de er så flotte!
    Og hvit jul - DET blir det;-)
    Stor klem

    SvarSlett
  10. Elsker bildene dine Marie. Herlig vinterstemning.
    Ha en koselig kveld.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  11. nydelig!!! :) herlige innlegg :O)

    ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  12. Hei:)
    Nydelige bilder du viser.flott:)
    lurer litt på hvordan du får til skrifttypen du bruker i innleggene dine.
    Ha en flott dag.klem

    SvarSlett
  13. Takk for svar.skal prøve meg fram litt,men er ikke en klipper på data,så tid tar d nok.husker du navnet på skrifttypen du har brkt på teksten:
    i'm dreaming......
    Klemmer:)

    SvarSlett