lørdag 24. september 2011

Lørdagskos





Jeg og mine er veldig glad i hjemmelaget pizza på lørdagskvelden. Men av og til er mor så sliten og orker ikke tanken på den pizzadeigen (akkurat som i reklamen, hehe). Da synes jeg pitabrød er kjekke å ha i skuffen og rett som det er står "hjemmelaget" minipizza klare til steking. Sikkert mange som har denne varianten på lur :)

Jeg slenger på en dash med hakkede tomater, stekt og krydret kjøttdeig og de grønnsakene jeg har for hånden på pitabrødet. Topper det hele med ost, oregano og div krydder! Og vips, ferdig! Og så smaker det nesten like godt som 100% hjemmelaget :)



Nyt lørdagskvelden kjære lesere!
Klem Marie

  


6 kommentarer:

  1. Elsker disse pizzaene og de lages ofte her i huset også :)
    Tips: prøv polarbrød neste gang!
    Mykere og litt søtere = deilig ;)
    Ser virkelig NYDELIGE ut på bildene...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. jepp, pitapizza er snadder. kjempegøy for ungene også. da lager de gjerne sine egne varianter. alle får det de liker best!

    nyt dagen

    klem beate

    SvarSlett
  3. Dette så sååå fristende ut Marie:) Alt du fotograferer og lager blir til gull! Flinka;)

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  4. Mmm deilig:) Pitapizza brukte vi ofte å lage i studietiden. Veldig kjekt å slippe unna arbeidet og oppvasken med deiglaging, lettvint og raskt.
    Ha en flott dag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. mmmm ser skikkelig digg ut! Enig i at pitabrød er supert til pizza!! Vi brukar fredagspizza vi, prøver å variere frå gong til gong. Heimelaga pizza blir ein aldri lei av:-)

    Fått flytta inn på stova no. Lister og vinduskarmar gjenstår (skal bytte vindu, så blir nok ståande slik ei stund...) og vi skal ha ny sofa og div div. Får bo oss litt til. Men blir fiiint da:-)

    Håper du har hatt ei fin helg, vennen.

    Klem

    SvarSlett
  6. hender seg jeg kjører den varianten der jeg også :-) Og det er jo godt :-D

    Ha det fint - klem Siv

    SvarSlett