onsdag 27. juli 2011

My balcony and blog-address change





I disse dager er det mange tanker som surrer rundt i hodet. Mye pga den forferdelige hendelsen som intraff vårt land for noen dager siden. Samtidig prøver jeg å nyte siste rest av sommerferien. Den har gått så altfor fort!




På verandaen står mitt hjemmesnekrede bord beiset i drivved fra Lady Interiørbeis. Når man ikke finner et man liker i butikken er det bare å begynne å sage og skru selv ;) Mannen i huset blei heldigvis fornøyd med resultatet. Kurven på bordet fra Sally Ann, kjøpt på Fretex, funker bra som både blomstervase og blomsterpotte. Jeg ble svært overrasket over hvor mange fine håndlagede Sally Ann-produkter Fretex selger i regi av "The Salvation Army". Føles godt å handle når pengene går til et godt formål!



Jeg har nå bestemt meg for å endre bloggadressen, da jeg for en stund tilbake byttet bloggnavn fra "Lykken i Livet" til "Maruska". Den nye bloggadressen vil bli www.maruska21.blogspot.com og jeg kommer til å endre til denne i.l.a august. Så dersom du ønsker å finne tilbake hit da, bør du merke deg den nye adressen ;)

I`ve decided to change my blog-address, though I changed the blog-name from "Lykken i Livet" to "Maruska" a while ago. The new address will be www.maruska21.blogspot.com, and I`m going til switch by the end of August. So if you want to find the way back here then, you should notice this new blog-address ;)
Klem Marie




14 kommentarer:

  1. Dear Marie,
    your balcony looks very beautiful! So cozy!
    I noticed your new address :-)!
    Have a nice day,
    Yvonne

    SvarSlett
  2. Ny adresse notert, nydelige bilder du viser!
    Rare dager for tida, enig...

    SvarSlett
  3. Så flott på balkongen din!
    Elsker det herlige bordet du har laget (!!!)
    Knallfine puter og ♥

    Du gir oss vel et hint rett før du bytter adressen? Slik at den da kan legges inn i bloggrollen:)

    Ha en finfin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. For et knallfint bord dere har laget. Fine bilder du har tatt også.

    Enig at Sally Ann har mye fint, og jeg skal absolutt dra innom der neste gang jeg skal til Oslo.

    Ha en fin sommerdag.
    klem Nina

    SvarSlett
  5. Kjempefin terasse og utrolig stilig bord! Jeg skal snekre et hagebord jeg også så jeg suger til meg inspirasjon:)
    Ha en flott dag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  6. Så fint och fin inspiration. Kram J

    SvarSlett
  7. Kjempefin uteplass!
    Liker det hjemmesnikrede bordet ditt, altså :)

    -Amalie

    SvarSlett
  8. så fint dere har det :-) Kom med en liten påminning om adresseskifte igjen når det nærmer seg, er du snill :-D

    Ha det godt, nyt feriens siste dager - klem Siv

    SvarSlett
  9. Så lekkert bord Marie! Ska sei du får det til!:) Nyter de lekre bildene her inne:)

    SvarSlett
  10. For en fantastisk veranda og nydelig bord! Ah, skulle hatt et slikt et selv.. Du er flink! Klem fra meg

    SvarSlett
  11. Hei!
    Har jeg vært her inne før?
    For en utrolig fin blogg du har! Nydelige bilder, vakkert interiør!

    Her blir jeg nok en stund. :)

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Silje

    SvarSlett
  12. nydeleg uteplass du har!
    og eg må sei, eg er imponert over snekkerferdihetene -flott bord!

    glad eg oppdaga den fine bloggen din :)

    -linn

    SvarSlett
  13. Mye herlige bilder og flott blogg. Du har en ny følger. Hilsen Karianne

    SvarSlett
  14. Så handy og superflink du er:) Verandaen din ser nydelig ut! Sukk! Jeg har notert meg den nye bloggadressen din og følger deg såklart videre:)

    Klem, Pernille

    SvarSlett