fredag 22. juli 2011

Meaningless



Photo: Maruska


Meningsløst, rystende, ufattelig, tragisk
...ord blir fattige om ondskapen som traff Oslo og Utøya.

Mine tanker går til pårørende og rammede.

Ta vare på hverandre!


"Flagget henger på halv stang her hos oss lørdag den 23.juli 2011, etter oppfordring
fra vår kjære Statsminister i går kveld om at private også flagger på halv stang .
Våknet med en uvirkelig følelse i kroppen i morges...jeg har virkelig
ikke ord etter å ha lest om omfanget til denne forferdelige tragedien.
Den største nasjonale tragedien siden 2.verdenskrig. Det er ikke til å tro.
Vi må alle stå sammen mot ondskapen!!!"




5 kommentarer:

  1. All kärlek till er idag. Kram Johanna♥

    SvarSlett
  2. Forferdelig, vi så dere flagger på halv stang - uhyggelig stemning i dag.

    SvarSlett
  3. <3
    mitt hjerte blør for min bygd i dag..
    Vakre Utøya som ble et terrormål..bare 10 min unna her vi bor..
    Ubegripelig

    SvarSlett