lørdag 16. juli 2011

My "new" Old Locker and favourite garden flower





Et nytt skap har entret dørene her i huset. Det var noen rynkete neser som stusset på hva jeg skulle med å dra et gammelt garderobeskap fra en maskineri bedrift inn i stua. Hehe, men etter et par strøk hvit oljegrunning og fire hjul fra Clas Ohlson, forsvant noen av rynkene. Vurderte først å male det i mørk grå, men siden det skal få stå i en litt mørk gang ble det til slutt hvitt likevel.


Hvite delikate syriner fra hagen er min favoritt! Bare så synd at de ikke blomstrer hele sommeren. Norgesglass som blomstervase er også alltid en favoritt.
 
 

Håper du nyter skjønne sommerdager!!


Klem Marie



12 kommentarer:

  1. Vilka fantastiskt fina bilder- du är så duktig Kram johanna

    SvarSlett
  2. jaa, det er superkult!!!
    skikkelig diggbart

    klem beate

    SvarSlett
  3. Så stilig det ble! Flotte bilder:)
    God helg!
    Judith

    SvarSlett
  4. Det ble kjempestilig! Passet helt perfekt inn hos deg Marie. Og nydelige bilder som alltid.♥ Så sarte og fine.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  5. Åååå...vil ha!
    Jeg går å venter på at de gamle skapene på jobben skal bli ledige, da SKAL jeg ha ett! *fnise*

    Jeg fant bloggen din i dag, og her blir jeg nok.
    Digger stilen din, og vi liker nok mye av det samme ser jeg.

    Ha en superfin kveld!

    SvarSlett
  6. Hvite skjønne detaljer hos deg!
    Herlige bilder!Skapet ble helt max!!
    Ønsker deg en fin søndag!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  7. Herreguuuud du er så kreativ. Skulle gjerne tittet innom ditt vakre hjem... lekkert... klem

    SvarSlett
  8. You have the most beautiful decoration style!
    Every time, when I come on your blog, I´m so thrilled!!!!
    Have a wonderful new week,
    Hugs,
    Yvonne

    SvarSlett
  9. Åh, de ble knallstilig!! Så heldig du er som har kommet over et sånt skap!! Passet perfekt inn hos deg også!
    ...så tar du knallbra bilder!!

    SvarSlett
  10. Så fint det ble!! ;) Nydelie bilder!!

    klem

    SvarSlett
  11. Stilig skap! Syriner er en favoritt her også :-)

    ha det godt - klem Siv

    SvarSlett