onsdag 6. juli 2011

My new buddy




Nå har virkelig sommeren kommet med sol og varme dager. Snart venter en etterlengtet sommer-
ferie! Flere prosjekter venter på å bli påstartet her hjemme og jeg kan ikke vente med å begynne.  Gleder meg masse til kvalitetstid med guttene mine, hytteturer, sol og bading, krabbefiske, sommerpils og lange sene sommerkvelder. Gleder med til å springe barbent over svabergene, høre båtputring i det fjerne og plukke søte små markblomster i veikanten. Ja det er mye å glede seg over med sommeren! Hva gleder deg mest med sommeren?





Jeg gleder meg også stort over min nye mac` kompis som jeg begynner å kjenne bedre nå. Som tidligere pc-bruker var mac helt nytt for meg. Mye er relativt likt og en del annerledes. Stusset en stund over høyreklikken før jeg fant ut at man må bruke to fingre på mustasten, hihi. Google er jammen meg kjekk å ha når man leter etter løsninger og informasjon.





Håper dere koser dere med sommer og sol, sommerferie eller ikke. Til helgen blir det det for min del og da håper jeg også på å få litt ekstra tid til å ta noen bloggrunder for å besøke mine kjære bloggiser.

Ønsker dere alle en fantastisk skjønn sommer!!!!


Klem Marie 



10 kommentarer:

  1. How great!!! Your new laptop is wonderful! I wish I would have the same :-)!
    And I like the way you decorate your home so beautiful!
    Have a wonderful day,
    Yvonne

    SvarSlett
  2. Underbara bilder....Kram Johanna

    SvarSlett
  3. Vilka fina bilder! Fann din blogg genom Cherry Blossom, och kommer definitivt tillbaks,
    hälsningar
    Ulrika

    SvarSlett
  4. Vennen, det ble full rulle på IKEA fredag kveld og hele lørdag... 0930-1730 (!). Slitsomt, men fornøyde:) Hva synes du om kjøkkenet? Tror det blir veldig bra jeg:) Nå starter ferien i morgen. 2 uker på camping og 2 uker i syden (Kroatia?), SÅ tar vi over huset!

    Grattis med ny Mac:))) Jeg har også "fått" MAC, hihi, følgte med mannen! MYE MYE bedre å redigere nå. Stasjonær da, 24''

    FIIIINE bilder, som alltid!

    Jeg gleder meg mest til å være med mine 2 kjære HELE tiden! Nyte forelskelsen og lille guten min:)

    KLEM MARIANNE

    SvarSlett
  5. Så heldig du er! Ønsker meg en sånn en jeg også. :) Kjempefine bilder. Koselig med innlegg fra deg igjen.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  6. Har hørt at mac er mye bedre enn pc, når man lærer seg den å kjenne. :)

    Så bra at sommerværet er kommet, ikke noe artig når dagene bare går...og det gode været uteblir.

    Nydelige bilder på bloggen din, me like a lot!
    Ha en fin dag, og kos deg med sola! :)

    SvarSlett
  7. Grattis med mac (og forståelsen) :-) Sommer er herlig! Vi har vært ei uke i Paris, og nå skal gemalen jobbe hele juli, og da drar vi til vårt paradis på Fosen (Vallersund) :-D Det beste er vel å ikke ha det travelt, og ha tid til det man ellers aldri rekker - gleder meg til å ha tid til å ligge i hengekøya med ei bok i flere timer uten å ha dårlig samvittighet :-))

    Ha det fint - klem Siv

    SvarSlett
  8. Grattis med Mac Marie! Mac er knall- Æ love dæ!:) Riktig god sommer <3

    SvarSlett
  9. Jeg er selv en Mac elsker! Man venner seg raskt til den selv om jeg syntes nesten ALT var annerledes. Nå kunne jeg ikke klart meg uten.

    Sommer er for meg sol, avslapning, sandaler, bad og sene sommerkvelder med noe godt i glasset.

    God sommer!

    MaiaKLEMMER

    SvarSlett
  10. vakre vakre bilder!!!! blir alltid glad når jeg kikker innom deg :))ER du fornøyd med MAC? jeg har så lyst på neste gang vi skal ha pc. Hvem modell etc.

    Klem Tone

    SvarSlett