søndag 25. november 2012

the dress of dreams...









 How to kiss a frog...




Den fineste kjolen av dem alle henger i skapet her hjemme. Denne nydeligste kjolen fra "How to kiss a frog" så jeg første gang for lenge siden og tenkte at hadde jeg hatt ei lita snuppe skulle hun fått denne :p
Så kom jeg over den igjen og nå som vi venter ei lita ei på nyåret greide jeg ikke dy meg fra å klikke den hjem fra nettbutikken "Mor til tre", vel vitende om at den fint må henge i skapet å vente på å bli brukt i over et år.






tips: lekkert zinkfat fra Ilva.



Helgen har gått så altfor fort igjen! Resultatet av julefotograferingen ble ikke det aller beste, men fikk et par bilder av gutta som kan brukes. De skal få slippe en runde til med kjedelig fotoshoot, hihi. Litt adventssysler har det også blitt tid til og glassflaskene som skimtes over har vært en del av dette.
Det flotte gamle treskapet i bakgrunnen som er relativt nyankommet her i huset er en annen historie, som jeg nok vil komme til å nevne litt mere om senere. Et kjært klenodium har det iallefall allerede blitt!






1 kommentar:

  1. For en nydelig fin kjole!! Skjønner godt du bare måtte kjøpe det selv om den må vente litt:)
    Og nydelig fint skap!!
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett