lørdag 24. november 2012

DIY xmas inspiration







 diy xmas inspiration




Nå er det akkurat en måned til nissen banker på døren igjen og her gleder både liten og stor seg :) Juleverksted pleier å være en av syslene før jul også her i heimen. Den hjemmelagde julepynten er ofte den aller fineste synes jeg og bringer ofte med seg de beste minnene.
Jeg har en nogså stor inspirasjonsmappe med masse juleinspirasjon og fine ideer til DIY jule prosjekter samlet her og der på nettet. Her har jeg plukket ut et knippe av de beste jeg har samlet opp det siste året og som vil være en stor inspirasjonskilde når årets juleverksted står for tur :) Blant annet ligger allerede ferdig kappet "drivved plank" klar til å forvandles til en juletrevariant som denne over jeg fant via Pinterest. Har sett slike i forskjellige varianter flere steder og synes et slikt "rekved juletre" er noe av det mest sjarmerende jeg har sett av juledekorasjon. Og med en lysslynge er det jo ekstra fint.
Nå gleder meg til å ta fatt på alle juleprosjektene som surrer rundt i hodet, må bare tiden strekke til denne førjulstida! I morgen blir det nok en runde med årets julekalender og adventsstake.



 




Julegaver med enkel innpakking som disse under i hvitt papir og en enkel snor er så utrolig skjønt! En hvit enkel papirpose med en hjemmelaget rosett blir også vakker innpakking. Tror jeg skal prøve meg på slike rosetter selv i år når gaveinnpakkingen står for tur :)


 













 Nyt lørdagskvelden!



  photos: 1, 2 & 5 via Pinterest, 3 via follow studio, 4 via by fryd, 6 via Kaspara &
8 by Martha Stewart via Apartment Therapy.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar