mandag 18. april 2011

Fotoshoot med "Tingeling"







For en liten stund tilbake var jeg så heldig å få med meg vakre vakre Ingelinn, Tingeling som vi også kaller denne søte snuppa, på fotoshoot i mitt hjemme-
snekrede "fotostudio" ;) Her er en liten smakebit av resultatet. Fortsettelse følger nok ;) Jeg er simpelthen frelst av portrettfotografering i naturlig lys og er stadig på jakt etter det perfekte fotolyset bak mine persienner og lett gjennomskinnelige hvite gardiner. Ved et vindu uten noe som helst form for skjerming synes jeg lyset fort blir for skarpt og intenst. Jeg liker å fange det myke naturlige dagslyset og da hjelper det med tynne og lette bomullsgardiner.




Det ble mange fine bilder av Tingeling i forskjellige antrekk. Ikke rart det så fotogen som hun er. Her i en nydelig fotsi sommerkjole og fjær-øredobber fra H&M. Tanken er å ta mest mulig portretter av både barn og voksne for å jobbe meg opp en personlig mappe med bilder, som forhåpentligvis kan føre meg til noe mer en dag. Det er jo lov å drømme, hehe. Både gravid- og nyfødtfotografering er også områder jeg ønsker å bevege meg inn på etterhvert. Jeg trenger bare et lite nurk
i en kurv fyldt med puter og pledd :)















I morgen er det siste dag på jobb før påskefri og jammen skal det bli godt!! Til slutt vil jeg gjerne takke for alle fine kommentarer på "nygulvet" og retrokommoden i innlegget under!! Det er veldig gøy med så mage koselige tilbakemeldinger.


Fortsatt fin uke til alle mine lesere og bloggiser!

Klem Marie




12 kommentarer:

  1. Nydelige bilder! Du er dyktig :-)

    SvarSlett
  2. vakkert! (både bildene og motivet!)

    nyt dagen

    klem beate

    SvarSlett
  3. Nyyyydelig vennen! Absolutt nydelig:) stiller både min gravide mage og den lille inni til disposisjon for deg ;) du skulle bodd nærmere.. Du har virkelig et naturtalent!!! Klem

    SvarSlett
  4. Fantastisk flotte bilder av nydelig dame! Elsker lyset:) dagslys det absolutt beste. Tror jeg må komme på en foto shoot også,hadde vært gøy å ha noen fine bilder av me selv (frøken fotogen...not!). Men da bør vi kanskje sette av en hel helg:-) Kose deg masse på hytta da,vennen! Her har endelig været lettet så satser på en skitur i dag. God påske!!! God klem

    SvarSlett
  5. FLOTTE bilder av ei vakker jente ♥ Nydelig lys og herlige antrekk og rekvisitter;)
    Ser jo ut som de er tatt i et studio!
    Kjempeflink er du;)

    Klem line

    SvarSlett
  6. Flotte bilder!!
    Jeg elsker også å ta portretter i naturlig lys - det er bare såå spennende!!! Tar også bilder for å lage en mappe/hjemmeside etterhvert..her går det mest i nyfødt/baby da :) Og det er herlig! Men blir gøy å prøve seg på vakre damer etterhvert også!

    Ha en riktig god påske!
    Klem fra Stine

    SvarSlett
  7. Så utrolig flotte bilder du tar! Skikkelig flott å se : ))

    ..og den kommoden (i innlegget under) da du... KNALL!

    God påske til deg og dine : ))


    Klæm, Silje.

    SvarSlett
  8. Så utrolig flotte bilder du tar.
    Hadde vært gøy å se det hjemmesnikra studioet :)

    Jeg er også stor fan av naturliglys, og i morgen skal jeg ha en fotoshoot med ei nyfødt prinsesse, torsdag prinsesse nr to og da er det naturliglys som gjelder. Gleder meg til begge dagene.

    Håper du får ei fin påske, og at det blir knipset masse bilder. Jeg kommer nemlig helt sikkert tilbake hit :)

    Klem

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder :-) Og så fint som gulvet deres ble :-)) Ligner litt på det vi har lagt på landstedet - lasert eikeparkett :-D

    RIktig god påske - klem Siv

    SvarSlett
  10. Wow, I really love this pics! Stunning!
    Have a happy easter!
    Hugs,
    Yvonne

    SvarSlett
  11. Så flink du er, bildene ble kjempefine! De ser jo helproffe ut! Ønsker deg en flott påske! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  12. Dette er så nydelig Marie!Delikat presentasjon..
    Jeg er enig, det blir best lys av bommulsgardiner, det blir en herlig dushet, samidig som man får klare bilder...love it!

    Nyt påska!!
    klemmer

    Eldrid

    SvarSlett