tirsdag 18. desember 2012








Nyter de siste dagene av denne adventstiden!
Vet ikke helt hvor den ble av, men som alltid blir det jo selvsagt jul uansett hvor mye man rekker over av de planlagte julegjøremålene eller ikke. Jeg har iallefall lært meg en ting og det er å ikke stresse selv om tiden ikke strekker til til alt man så for seg på forhånd! 

Jeg fikk endelig tak i et Skappelgenseren kit da de ble lagt ut for salg igjen på Skappelgenseren.no. Så nå hiver jeg også meg på genserhiten som halve Norge allerede har. Blir nok en favoritt for meg også, da jeg elsker store romslige gensre!







Julekransen av grener henger på kjøkkenveggen. Kjempe fin fra Moolo, en flott nettbutikk jeg igjen må anbefale! Zinkhus fra Walter & Co er på plass på kjøkkenhylla. Like fine til jul hvert år de!
 









4 kommentarer:

  1. Skappelgenseren har jeg enda ikke turt å prøve meg på, men kanskje en dag:)
    Her i hus er vi ikke ferdige til jul, men det kommer seg smått om senn.
    Men ingen vits i å stresse - jul blir det åkke som:)
    Ønsker deg en strålende jul fylt med glede og varme:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder!!
    Jul blir det uansett ja, her kommer vi nok heller ikke i mål med alt vi har lyst til... men sånn er det bare, og vi stresser ikke, koser oss med det vi får tid til ♥

    Ha en fantastisk fin jul!!

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder!!
    Og tusen takk for butikk-tipset, litt farlig igrunn, hihi:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. God jul og godt nyttår ønskes deg og dine! Blogghilsen fra Ellen.

    SvarSlett