lørdag 22. desember 2012

"juletre i drivved"









 snart...



...kan ungene i huset våkne opp til julaften, julesokk med gaver og godis i, pyntet juletre i stua, juledisney på tv`n og store forventniger til julekvelden. Tror mamman gleder seg like mye, hihi.
Det hjemmesnekrede "juletreet" av gamle rester av lerka fra verandaplattingen vår lager koslig julestemning med lys i stua. Jammen ble det ferdig til jul og ikke endte jeg bare opp med ei skjærefjøl heller, som i sangen :p

 








Ønsker alle ei riktig så fin 4.adventshelg!!!




8 kommentarer:

  1. Så kreativt og dekorativt det juletreet av drivved ble! :-)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble:))

    Ønsker deg og dine en riktig goood jul ♥ Kos dere masse:)

    SvarSlett
  3. Så koselig og fint!
    Gleder meg jeg også! Nå når barna er 3 år (straks) forstår de så mye mer og viser at de gleder seg de også. Så koselig det skal bli:)
    Ha en flott førjulshelg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Kjempestilig!

    God jul til deg og dine - kos dere masse :-D

    Klem Siv

    SvarSlett
  5. Her har vi julesokk første juledag. Men ellers - nå kan julen bare komme. Har bare igjen å pynte treet i morgen. Ta gjerne en kikk på bloggen min om du har tid :-)

    SvarSlett
  6. Knallfint. Har du laga de juletreene og? De små?
    Sinkhus give away hos meg visst du vil :) ser eit nusseligt eit på bildet ditt :)
    Klems Diana.

    SvarSlett
  7. Kjempefint! Tror eg må prøve meg på å laga et lignande te neste år:)

    SvarSlett