torsdag 26. april 2012

Sofa-drøm







Endelig er ny-sofaen i hus og den er bokstavelig talt en drøm å sitte i! Etter masse leting uten å finne noen sofa som verken falt i smak eller passet inn størrelsesmessig på lille-stua vår, endte jeg opp med å lage denne DIY-sofaen. Men ikke lenger etter at den stod ferdig i vinduskroken så fant jeg denne sofa-drømmen hos da nyåpnede Living her i byen.
Hadde ikke hjertet til å kaste ut den "hjemmelagde" sofaen med en gang etter at den hadde kommet i hus. Så den fikk stå en stund...helt til nå. Mulig den flytter inn på gutterommet til eldstemann, om ikke det finnes en interessert kjøper der ute :p

Det hjemmesnekrede salongbordet ble litt lavt i forhold til den nye sofaen, så om noen har tips om hvor man kan få tak i ekstra ekstra large hjul hører jeg det gjerne :)












  
Snart helg igjen utrolig nok. Håper din blir god J


Klem Marie






10 kommentarer:

  1. Jeg har begynt å tenke på en ny sofa. Den så veldig komfy ut! Stylig.

    Vicky

    SvarSlett
  2. Utruleg fiiiiin sofa, og den ser jo innmari god ut og!!!!! Likte godt den heimesnekra og då! Vi skal lage ein til verandakroken, men blir vel litt meir utevennleg.
    Held på å bli gaaaaal av ventinga her. Føles veldig nærme no, så satsar på at det skjer før eg veit ordet av det.
    Wish me luck...

    God klem frå Marianne

    SvarSlett
  3. Ja, det var verkeleg ein sofadrøm:) Akkurat ein slik eg ønskar meg, men veit ikkje heilt kva eg skal gjera med den eg har. Eg har kjøpt store hjul på Biltema, diameter 20cm + eit feste så hjula bygger 24 cm opp under bordplata. Har laga same bord men med tjukkare material på bordplata.
    -May Brit-

    SvarSlett
  4. Sofaen var kjempelekker :-) Skjønner godt at du falt for den :-))

    Utrolig så fort som ukene går du :-P Blir nok ei hektisk, men trivelig helg for undertegnede :-))

    Ha det fint - klem Siv

    SvarSlett
  5. Hei, så nydelige bilder!! Kjempefin sofa og jeg likte godt bordet ditt også :)
    Nydelig blogg du har!
    Ha en fin kveld videre og ønsker deg en riktig god helg!
    Ps. Husk å delta på min give away da ;)
    Stor klem
    Camilla

    SvarSlett
  6. Så fin sofa du har fått! Passet jo helt perfekt hos deg. :) Likte veldig godt den du hadde laget selv også jeg da.
    Ha en fin helg.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  7. Så lekker den var!!
    Elsker fargen og det litt røffe stoffet ♥
    Herlige puter og, så rett og slett skikkelig digg ut og sitte der:)

    HA en fin fin dag:)

    SvarSlett
  8. KJempefin! Grattis!:)
    Go` helg til deg!

    SvarSlett
  9. Stilig sofa - gratulerer!! Jeg ønsker meg en ny sofa jeg også:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  10. Ah, så fint!
    Og bildene er som vanlig nyydelige : )

    Jeg vet desverre ikke hvor den fine notatboken er
    kjøpt, men det er fler som har spurt så jeg skal spørre : )

    Fin ukestart i morgen,
    klem Elisabeth

    SvarSlett