mandag 30. april 2012

la cuisine...











Litt kjøkkendetaljer fra denne kanten i kveld. Ønsker meg litt utskiftelse på kjøkkenet etterhvert. Kjøkkeninnredningen fra Ikea som vi kjøpte for drøyt 2,5 år siden har holdt seg greit, men tåler ikke så altfor 
hard bruk.
Skuffefrontene har en tendens til å "forskyve seg" og skuffedemperene blir fort slarkete. Ellers en helt ok kjøkkeninnredning, men jeg hadde nok gått for HTH-kjøkkenet vi også vurderte hvis jeg fikk velge igjen idag. Men som kompensasjon er jo Ikea relativt rimelig på kjøkken og derfor er det vel kanskje lov til å ønske seg 
nye fronter etter noen år? Kunne tenkt meg disse isåfall :)












Zink-bokser fra Granit
Stripete skåler/mugge fra Tine K Home
Beige krus fra Kremmerhuset
Gryte fra Le Creuset/Traktøren
Cuisine-skilt fra Sofies Villa
Hvit skjærefjøl porselen fra Kremmerhuset
Honningpinner og tresleiver fra Søstrene Grene
Brødboks fra Bloomingville








Håper du får en fin fin natt til 1.mai!!

klem marie






8 kommentarer:

  1. Så mange nydelige detaljer du har på kjøkkenet ditt! Elsker de sinkboksene og misunner deg de åpne hyllene...
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  2. Du har et nyyydelig kjøkken!! Tror faktisk vi har like fronter på dørene? Jeg er faktisk ganske fornøyd med vårt :) Men om vi skal bygge hus en gang, så blir det nok litt mer kvalitet ja :)

    Håper du har det fint, mange fine innlegg i det siste :)

    Klem til deg fra meg

    SvarSlett
  3. Fantastisk fint kjøkken, vakre detaljer og herlige bilder, vennen!!!! Flink du:)

    Ja, no blir det maibarn på oss. Veldig greit det, mai er jo den beste mnd:) men kjipt å vente så lenge med slike smerter. Gleder meg sånn til å få vesla i armane og til å begynne leve normalt igjen. Savnar berre det å kunne gå på butikken... men snart over no. Har ein følelse av neste døgn, uten å håpe for sterkt då.

    Ønsker deg og dine ein nydeleg 1.mai!!!

    God klem frå Marianne

    SvarSlett
  4. Flott kjøkken med fine detaljer!

    Ønsker deg en fin uke videre!

    Klem

    SvarSlett
  5. Et pent og delikat kjøkken synes jeg! Fine detaljer som går godt sammen!

    God 1.mai!

    SvarSlett
  6. Hei på deg.
    Flotte detaljer i ditt delikate kjøkken!!
    Ønsker deg en riktig fin mai torsdag.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  7. Nydelige kjøkkendetaljer!! Klart det er lov å ønske seg nye kjøkkenfronter! Det ønsker jeg meg også - eller ikke nye men malte...!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett