fredag 6. april 2012

Enkel påskestemning









Bortsaett fra de gule ranunklene fra forrige innlegg har jeg ikke ordnet med den store påskepynten her i huset. Det blir som regel en del farting til hytte og div ila av påskeuken og så lenge mamma har pyntet barndomshytta slik den også var for 20 år siden holder det i massevis for den ekte påskefølelsen, tihi :)

Har ikke vært ute i skogen og funnet disse grenene med kattunger på nei. Så langt har nok ikke våren kommet her i Trøndelagen, så de ble med hjem fra blomsterbutikken sammen med ranunklene. Synes det ble veldig dekorativt med et par grener i den gamle vinballongen i grønt glass (et Fretex kupp b.t.w).























Håper du nyter fine påskedager!

God langfredag!!!





10 kommentarer:

  1. Hei.

    Enkelt er ofte det beste. Nydelig pyntet, synes jeg.

    God påske.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. FLOTTE sarte bilder av herlig påskepynt:)
    Trenger ikke være gult for og få påskestemning ♥

    Ha fortsatt fine påskedager:)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder og nydelig pyntet :)
    Bedre med litt og fint, enn mye og mindre fint hi, hi.
    Fortsatt god påske til deg :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Vakre bilder!!

    Carmina
    www.interiorsoriginals.blogspot.com

    SvarSlett
  5. Vakre bilder!!

    Carmina
    www.interiorsoriginals.blogspot.com

    SvarSlett
  6. las fotos están espectaculares y ese jarron florero me encanta!
    cariños, vanis

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder!! En slik flaske/vinballong er jeg veldig på utkikk etter. Trodde jeg la gullegget da jeg fant en på gården men den tilhører svigerfar og jeg har ikke fått meg til å spørre enda...
    Ha en flott påskesøndag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  8. Lekkert :)
    Nyt siste påskedagen!

    SvarSlett
  9. Hello, I just discovered your wonderful blog. I like your style, the mix of Arabic with the Nordic
    I invite you to visit: http://dar-amina.blogspot.com.es/

    SvarSlett
  10. Nå har jeg tittet litt rundt, så flott blogg du har! Nydelige bilder. Flere enn meg som er glad i "gåsunger" ;)

    Jeg følger deg vdere og gleder meg til det!

    //Beate :)

    SvarSlett