onsdag 6. oktober 2010

Høstens favoritter




En ting jeg elsker med høsten er å kunne ta frem støvlettene, kåpa,
varm og deilig strikk igjen. Tulle seg inn i deilige skjerf og fuskepelser for å holde varmen fra
den kalde men friske høstlufta. Høst trenden på klesfronten for meg går mye i
duse naturfarver og favorittene er beige, creme og brune nyanser.


Det har ikke blitt mange nyinnkjøp til høstgarderoben denne høsten.
Men denne blomstrete cardiganen (Vero Moda) i fin strikk og ridebuksa (Bik Bok) i tights utgave greide jeg rett og slett ikke å gå ifra :p Resten av antrekket er kjøpt tidligere, men tror faktisk fuskepelsen er å få tak i hos noen HM butikker fortsatt. Den korte cremehvite ullkåpa er en av mine yndlinger som jeg fant på Mango i Oslo for mange år siden. I  it !



Her har det øspøset ned i dag. Men ser ut til å lette litt nå, så vi skal
komme oss en tur ut jeg, storebror og lillebror. Veldig koslig å ha de begge to her
hjemme nå som det er skolefri og høstferie :)

Ønsker dere alle søtinger en
skjønn høstdag :)

Klem
Marie





10 kommentarer:

  1. SÅÅÅ utrolig vakre klær!!!!!!!! Og så slank og fin du er:)
    Jeg har virkelig ikke prioritert meg selv og klesskapet i høst... men har kjøpt en nydelig kjole som jeg tenkte vise frem. Takk for inspirasjon til en shoppingrunde, vennen.

    Ha en fin dag.

    STOR klem fra meg

    SvarSlett
  2. Det ser kjempeflott ut. Har også lyst på noe nytt i skapet. Drømmer om en pelsvest. Her pøsregner det ikke akkurat men vi har mye vind. Vi skal kose oss sener med kakao og levende lys. Klem Nina

    SvarSlett
  3. Kjenner at det er enkelte plagg det er koselig å ta fram igjen jeg også :-) I går kjøpte jeg meg mønster på ny skikkelig tøff ullkåpe - har ikke bestemt meg for farge enda.

    Ha en herlig høstdag og klem fra Siv

    SvarSlett
  4. Nydelig!!
    Deilig med nye plagg nå på høsten...
    Ha en fin høstettermiddag! Her melder det storm, men jeg skal til naboen og kose meg med ost&kjeks&vin;-)
    Klem

    SvarSlett
  5. Wow, Marie, it looks so beautiful!
    Have a nice evening,
    Yvonne

    SvarSlett
  6. Oj så lekket!!
    Både klærne og modellen :-))
    Klem

    SvarSlett
  7. KJEMPEFINE klær:) Alt kler den smukke:) De passet kjempefint til deg:)

    Stor klem:)

    SvarSlett
  8. Stilig dame i flotte klær!!

    Kos deg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  9. Sier meg bare enig med alle som allerede har kommentert...
    Kjempefint!

    Klem fra Janniche, Duse Pasteller

    SvarSlett
  10. utrolig fine klær altså. Likte spesielt godt den cardiganjakken. Søt med alle blomstene på. Ha en nydelig fredagskveld. Klem, Line

    SvarSlett