fredag 25. november 2011

soon is winter and autumn gone






Jammen var høsten snart forbi ingjen. En av de fineste på lenge i mine øyne ihvertfall. Vi har hatt mange nydelige høstdager og ikke minst har det vært en mild og fargerik høst. Jeg er veldig glad i høsten og like så i vinteren som nå snart står for tur.
Selv om ikke tiden strakk til for alle høstøyeblikkene jeg hadde et ønske om å knipse, ble det da noen å minmre tilbake med.












Det er deilig med fredagskveld og helg igjen. Og ikke hvilken som helst helg, men første helg i advent. Tenk at julen er like rundt hjørnet igjen. Føles ikke som lenge siden jeg postet adventsinnlegg for et år siden. Gleder meg til å gjøre det igjen, men adventsstaken er fortsatt ikke helt klar.






En riktig god helg til deg som titter innom!!
Klem Marie




9 kommentarer:

  1. Tiden flyr ja...Fine bilder!
    God helg..
    klem

    SvarSlett
  2. Ah for en fiiiii. Blogg! Mistet nesten pusten! Helt herlig her hos deg! Klem Lotta

    SvarSlett
  3. Ah for en fiiiii. Blogg! Mistet nesten pusten! Helt herlig her hos deg! Klem Lotta

    SvarSlett
  4. Fra lottas himmelrom:)

    SvarSlett
  5. Nydelig innlegg fra deg idag.... Vakre bilder, drømmefoto:)

    Likte veldig godt rommet til lillegutt også. Hvor har du fått tak i de kuule Photoshop effektene?

    Klem

    SvarSlett
  6. Herlige bilder, og ja.. sant som du sier.. Høsten er over, nå kommer vinter.

    SvarSlett
  7. Liker alt jeg ser her, har lagt meg øyeblikkelig som følger! Ses innom hos meg?

    SvarSlett
  8. Nettopp fordi vi har hatt en så mild og snøfri november, har jeg nesten glemt hvor kort tid det er til jul :-P De fleste høstbildene er inne i mitt hodet, fikk dessverre ikke knipsa de nydelige fargene i år jeg...

    Nå er adventsstakene og stjerna tatt ned fra loftet, så nå kan advent bare begynne :-)

    Ha ei flott helg - klem Siv

    SvarSlett
  9. SÅ vakre haustbileter, vennen! Har vore ein vanvittig lang, varm og flott haust i år.
    I helga har vi vore på hytta på Strandafjellet og der var det kome ein masse nysnø! Veldig koseleg altså, men det er alltid litt stress når fyrste snøen kjem. Småsko, ingen kost i bilen etc... Då er det jammen bra å ha ein mann hihi. Fekk strikka masse eg:-) No er vi komne heim og skal pynte litt til jul. Kos oss! Kose deg med dine du og!

    Klemma

    SvarSlett