torsdag 18. august 2011

Bon appetit







Matinnleggene er av de mere sjeldne her på bloggen, men jeg er faktisk over gjennomsnittet glad i å lage mat. Her stod kyllingpai med rucola på middagsmenyen en dag og jeg fant ut at det burde det gjøre oftere. Her kan du se hva jeg puttet i paien denne gang, men her er det bare fantasien som stopper deg. En pai kan du fylle med hva du måtte like best. En favoritt hos meg er også spinatpai.







Helgen er allerede her igjen for min del. Med planleggingsdag i barnehagen i morgen ble det langhelg gitt. Det venter både fotballcup for eldtste gutten og to fotooppdrag. Kanskje får jeg litt tid til noen av interiørprosjektene mine også :)






Klem Marie



14 kommentarer:

  1. such beautiful pics, hughs Anja

    SvarSlett
  2. Å nam, dette ser godt ut!
    Og for noen herlige bilder :)

    En finfin torsdagskveld til deg!
    Signe

    SvarSlett
  3. Ååå, deilig deilig!! Elsker pai og lager det ganske ofte :) Denne må prøves!

    Og nyyydelige bilder, herlige detaljer!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  4. Både låter och ser underbart gott ut!!! Kram Johanna

    SvarSlett
  5. Nå fikk jeg lyst på pai!Det ser så utrolig godt ut:) Jeg har sagt det før, men sier det igjen: Bildene dine er bare helt fantastiske!

    Ha en herlig langhelg!

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  6. nyyyydelige bilder!! blir alltid så inspirert her inne hos deg!!

    klem beate

    SvarSlett
  7. Dear Marie,
    this looks so delicious!
    Yummy!
    And your photos are so beautiful as always.
    Hugs,
    Yvonne

    SvarSlett
  8. Mmmmm, så fristende bilder!♥ Pai er fantastisk godt.
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. That looks delicious! I love rucola.

    Hugs, Sandra

    SvarSlett
  10. MMmm dette ser DIGG ut!!!! Herlige bilder!
    Denne må jeg prøve å lage når kjøkkenet er ferdig (kanskje i helgen allerede!?). Det har gått fort - og vi er superfornøyde! Skal vise på bloggen neste uke.
    SÅÅÅ herlige nyfødtbilder!! Har du tenkt å satse noe? Jeg er inne på tanken.. blir studio i kjelleren nå da, og jeg har 8 oppdrag på vent! Veldig gøy! Veldig liten tid......
    Så lurte jeg på om jeg kan bestille nøtter og lakriste av deg!??! Fått dilla etter å ha besøkt Søstrene Grene i Strømstad.

    Ha en fin fredag, vennen!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  11. Herlige bilder og dette så skikkelig jammi ut også. Har aldri forsøkt å lage pai selv faktisk, men synes alltid det er godt når det blir servert. Lykta du har med på bildene var fantastisk fin den også :)

    SvarSlett
  12. Hei!
    Dette så vidunderlig godt ut! mmmm.... tror jammen jeg må prøve;)
    nydelige bilder også!

    klem, og god helg!

    SvarSlett
  13. Nam nam er veldig godt ut.Nydelige bilder..
    Veldig fin blogg d har,legger meg til her:)
    ha en fin lørdag
    klemklem

    SvarSlett
  14. Mmmm så god den ser ut! Og utrolig nydelige bilder! Flink du er altså!
    Ha en flott lørdag og en fortsat god helg
    Klem fra Kristin

    SvarSlett