tirsdag 4. januar 2011

Jula varer helt til påske...





...men nå nei ikke her i huset. Julepynten er ryddet bort og juletreet kastet ut. Endelig fikk jeg litt tid til blogg igjen etter noen travle dager. Hele nyttårshelgen gikk med til forberedelser og gjennomføring av en vellykket navnefest for lille Iver. Vi hadde en koselig samling med familien og på menyen stod vilt tapas som jeg med god hjelp fra min søster imponerte gjestene med :) I går hadde lillebror sin første dag i barnehagen og mammahjertet har vært veldig spent. Han er jo så liten enda.






Mimrer litt tilbake på julen i kveld med disse bildene av noen av mine bedre brukt funn. Alltid koslig å kunne dekke opp med litt finere service og spesielt i julen. Her ligger det fortsatt julebakst igjen i boksene og italienske biscotti blei
en stor favoritt.




Nå skal det strykes navnelapper som kom i posten i dag. Det er mange barne-
hageklær som må merkes. Tusen -lig takk for alle koselige kommentarer på det siste innlegget!!! Håper dere har hatt en fin fin start på det nye året.

Plutselig tilbake igjen :)

Klem
Marie


7 kommentarer:

  1. Så koselig kakeboksen ble med et blondebånd! Det var jammen et lurt tips å ta med seg videre :-)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder, vennen! Trodde du skulle begynne i jobben i dag jeg? Synes faktisk det var ganske greit å komme i jobb igjen, blir litt mer effektiv da. Men nå burde jeg vel gå og legge meg, lese det nye ROM 123 med Tripp Trappen på framsida??

    Klemmer til deg:)

    SvarSlett
  3. God kveld Marie, og Godt Nytt År;)
    Nydelige bilder av nydelige service ♥ Så heldige dere som kommer over slikt på brukten, jeg finner aldri noe fint der jeg;(

    Så spennende med barnehagestart, det blir nok veldig bra etterhvert, er alltid værst for de voksne;)

    Gleder meg masse til og følge din vakre, inspirerende blogg i 2011 - jeg trives veldig godt her hos deg, hihi...

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Lovely photography as always! I really admire you

    SvarSlett
  5. Fine bilder.. og biscottien så veldig deilig ut.

    Håper tilvenningen for lillegutt går fint da:) Selv med litt overspent mammahjerte.
    Her i huste har det også vært tilvenning de siste to dagene. Vi har bare byttet barnehage da, men var veldig spent i forkant likevel.

    Camilla

    SvarSlett
  6. Dear Marie, I love all your photos!
    Wish you and your family a happy new year!
    I look forward to your beautiful posts this year!!!
    Big Hugs,
    Yvonne

    SvarSlett
  7. Godt Nyttår til deg!!
    Og gratulerer med navnefest;)
    Klem

    SvarSlett