tirsdag 17. august 2010

Im trilled...



...by Carl Bengtsson`s art of photography.
Mannen bak disse vakre bildene tatt for Brides UK September-October 2009,
fanget min oppmerksomhet med en gang. Herlig inspirasjon!



Her hjemme går det i møbeloppussing når hverken mann eller barn må vartes opp, hehe.
Det tar tid å pusse opp et slitt og gammelt møbel...en møysommelig
prosess når tiden ikke strekker til som en skulle ønske. Ikke får jeg vært like aktiv som
jeg skulle ønske her på bloggen heller, men føler ikke jeg
må poste et innelegg bare for å poste noe heller. Er ikke mangel på ideer eller ønsker
for hva jeg vil legge ut her, men mere mangel på tid til å redigere bilder,
lage og skrive innlegg jeg blir fornøyd med. Jeg har alltid vært en perfeksjonist og syns
ikke bestandig det er så bra når det tar unødvendig mye av tiden min.

Men nesten hver dag koser jeg meg med en bloggrunde for å besøke
dere herlige bloggdamer, for det har jeg blitt "avhengig" av ;)
Finner ikke bedre inspirasjon i hverdagen enn det!! For hver dag som går blir jeg bare
gladere og gladere for at jeg får være en del av dette herlige bloggsamfunnet.



I morgen skal jeg få pusset litt videre på det gamle spisebordet jeg holder på
å pusse opp, før jeg kjører det til snekkeren som skal forlenge det med
en ekstra ileggsplate for meg. Til slutt skal jeg male bordet i farve Lys antikk.

Takk til dere alle som legger igjen
så koselige ord her inne hos meg.
I love you ALL :)

Klem
Marie

2 kommentarer:

  1. Jeg nyder også min daglige blog runde :-)

    Det er fantastiske fotos af en stor fotograf..wow..

    Herlig inspiration som altid søde :-)

    SvarSlett