torsdag 8. mars 2012

interiør tips









Deler noen interiør tips i dag. Er storfornøyd med noen av mine nyeste interiørkupp. Falt spesielt for denne hvite marokkanske skinnpuffen hos Bohemia. Bilder kommer nok etterhvert som fruen har fått puslet litt med styling :)
Har lett en stund etter et finere pledd som matcher lommeboka, så da jeg kom over denne grå-beige heklede utgaven hos Åhlens slo jeg til. Venter fremdeles på denne nydelige hvite lanternen som snart kommer i posten fra Lady Burk. Ingen hemmelighet at jeg alltid har likt orientalske tendenser!











Herlige inspirasjonsbilder fra Lady Burk. Hadde jammen ikke protestert på et slikt berber bryllupsteppe gitt. I hele tatt dette nydelige marokansinspirerte interiøret.
Love it!




Fin torsdagskveld til deg!

Klem Marie





6 kommentarer:

  1. Masse fine interiørtips! jeg hadde heller ikke sagt nei takk til et slikt bryllupsteppe.. Hehe :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. HERLIG inspirasjon!!!
    Elsker alt sammen :)

    Knaggrekken er kjøpt på KID for veldig lenge siden, sikkert 2 år siden, hehe...

    God helg!
    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  3. Kunne tankt meg alt sammen! Puffen var jo bare helt rå. :)
    Ha en fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  4. Stilig!! Nå må jeg snart få til en Trondheimstur med IKEA, åhléns, søstrene grene og indiska. Lista er lengre enn lang:)
    God helg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. sv: Har ikke vært bloggetreff på Oppdal enda nei, 24.mars. Jeg skulle dit men får ikke mulighet likevel... Skikkelig dumt!
    Håper det blir et nytt treff etterhvert!
    Ha en flott dag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett