søndag 6. november 2011

I en eng av vissne kvaster



Jeg synes høsten virkelig er tiden for fotografering. Lyset er fantastisk, farvene og naturen like så. De vissne restene av sommerens blomster tar seg vel så ut, og nesten enda bedre i mine øyne. 
Jeg liker følelsen jeg får av mystikk og drømmer og det er akkurat det min fotoverden handler om...bilder av fantasier og drømmer. Jeg ser bilder hvor enn jeg går, ideene tar aldri slutt og de skrives nå kontinuerlig ned i den lille foto-ide boka mi.

Nå trenger jeg bare tid, tid og atter mere tid til å realisere alle fotoideene. Men neste fotoshoot blir nok ikke like romantisk som fra denne jeg viser her! Jeg kjenner nemlig behovet for å bevege meg over til en annen stil.







7 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder!!! Du är bara helt otroligt duktig att ta bilder.
    Jag tar gärna emot alla tips jag kan få..kamera, linser propps,inställningar..mm..

    Ha en fantastiska dag!

    Frida

    SvarSlett
  2. Bare ELSKER bildene dine!
    Du er så flink;)
    Vakker modell og da ♥

    klem Line

    SvarSlett
  3. Du tek dei mest fantastisk bilder! Så skarpe, men likevel så uttrykksfulle! Hatten av for deg! Eg har hatt problemer med å få deg inn igjen på bloggrollen min etter at du skifta adresse? Ikkje første gongen eg strever! Skal gjere eit nytt forsøk i dag!

    Ha ei nydeleg veke!
    Klem E :)

    SvarSlett
  4. Utrolig flotte bilder!! Inspirerende!! Så smart med foto-idè bok :) Ha en fin mandag.

    SvarSlett
  5. ååå for nokre fantastisk flotte bilder, vennen!!! LOVE THEM ALL! Du er sååå flink!! Heldig er du også, som har ei slik vakker venninne å knipse. Eg har jo søte venninner eg og, men ingen som stiller opp slik:( Får søke etter modeller?

    I helga var eg på Stadt med fotoklubben. Lærte masse og koste oss - til tross for regn og ruskevær. No i formiddag var eg og ei venninne på Vigra og knipsa litt. Skal prøve meg på HDR...

    Ha ein fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  6. Det blir spennende å se hvor du har tenkt deg nå - gleder meg :-)

    Ha en fin dag - klem Siv

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder, så flink du er!! Vakker jente og vakre farger:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett