torsdag 30. september 2010

Går det ann å være så heldig?




For noen dager siden kom en pakke i posten med alle disse fiiine tingene til meg. Hvorfor... jeg vant en "give away" :) Og jeg som nesten aldri har vunnet noe i hele mitt liv. Føler meg veldig heldig og og skjønner ikke helt hvor all den flaksen plutselig kom fra, hihi ;)


En av de strøste inspirasjonskilder til min  fotolidenskap får jeg nettopp fra den nydelige
bloggen "Divas and Dreams" hvor jeg vant denne "give awayen".
Søte Christina tar de skjønneste fotografier som jeg alltid faller hodestups for. Rett og
slett en FRYD for øyet. Jeg anbefaler deg virkelig et besøk hos henne
her!!! Alle bilder i dette innlegget er lånt med tilatelse fra Divas and Dreams.



Alle foto: Divas and Dreams


Her skinner høstsolen...*smiler fra øre til øre*
Håper solen skinner deg også!

Ha en skjønn høstdag


Klem
Marie


15 kommentarer:

  1. Nydelige gaver du har fått. Heldig du. Jeg har heller ikke vunnet en eneste ting i mitt liv. :-)) ......men jeg har i hvertfall funnet mye i mitt liv, liten og store skatter, hi , hi

    SvarSlett
  2. Så kjempe heldig du var der! Nydelig premie og Divas and dreams bloggen er rett og slett en fryd for øyet. Skjønne bilder.♥

    Ønsker deg en fin torsdag.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Oi, heldiggris. Det var litt av en give away! Jeg har selv kirkestaken fra Hoise Doctor, og den er absolutt ikke gratis..

    Så fantastiske bilder du har tatt i bildet under! Du begynner å bli litt av en fotograf:) Helt nydelig!

    Ha en herlig dag i solen!

    SvarSlett
  4. Gratulerer, så heldig du var!!!!! Jeg skal snart på posten og hente MIN premie -GLEDER MEG!!!:)
    Vakre bilder, skjønner godt du falt for dem. Ser du har mye av inspirasjonen din herifra.

    Ha en fin ettermiddag, vennen, så blogges vi i kveld!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse!!:) Kjempeheldig!! Mange nydelige ting:)

    Klem:)

    SvarSlett
  6. Dear Marie,
    Oh, I love Christinas Blog, and your photo are absolut breathtaking!!!!!
    I wish you a wonderful day,
    Yvonne

    SvarSlett
  7. I´m just so happy that you like the gift box :-)

    And thank you sweetie for featuring my photos, you are so kind :-)

    Have a great day.

    Hugs/ Christina

    SvarSlett
  8. Så heldig!:) Det var mye fint! :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. TUSEN MILLIONER TAKK for den utrolig skjønne gaven!!! Det var jo SÅÅÅ mye, rene julaften! Beste give awayen ever og så vant JEG den!!!! Er sååå happy! Kommer innlegg i morgen:)

    Ha en fin kveld!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  10. Så heldig du er da :-) Kjempefin premie! Skikkelig fine bilder du viser - tror jeg må ta meg en tur dit og se mer :-D

    Vi har herlige dager nå - og i morra skal jeg med skolen min i marka, og gjett om jeg gleder meg til å nyte høstdagen da? ;-)

    Ha det godt og klem fra Siv

    SvarSlett
  11. Ojojoj! For noen lekre bilder!
    Gratulerer med gevinsten!

    Klem fra Janniche, Duse Pasteller:)

    SvarSlett
  12. DET må vere århundrets gevinst!? Så vakre ting! Og nydelege bilder! Håper sola skin på deg i dag også!

    Ha ei nydelg helg!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  13. Heldige deg!
    Gratulerer så mye med den skjønne gevinsten!
    God helg til deg! Klem fra meg

    SvarSlett
  14. Åh, de kirkestakene er sååå lekre, jeg elsker dem ❤ Dette var jo en knallfin premie så jeg skjønner helt klart at du er fornøyd med den :)

    Håper du får en fin helg med dine skjønne :)

    SvarSlett
  15. Hei igjen!

    Tusen takk for kos kommentar hos meg - veldig hyggelig:)
    Høres deilig ut med hyttetur ved sjøen... *drømme*
    Jeg er hjemme i `byen`,men har vært på loppis i dag, og det er ikke så verst det heller:)
    Kjøpte meg 5(!) vesker!!;)

    Nyt helgen!

    Lørdagsklem fra Janniche, Duse Pasteller:)

    ps: må bare si det igjen; bildene i innlegget her er sååå lekre!

    SvarSlett